4 شهریور 1393
شماره خبر: 128147

تردد عابرین در منطقه 12 امن شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تردد عابرین در منطقه 12 امن شد


مدیر منطقه 12 شهرداری کرج از اجرای طرح ایمنی تردد در این منطقه خبر داد و گفت: با اجرای این طرح تردد عابرین در معابر شهری امن شد.
برزو سلیمانی با بیان این مطلب به تشکیل كمیته فنی ترافیك در منطقه 12 اشاره کرد و گفت: از خروجی های مهم این جلسه تدوین و اجرای طرح ایمنی تردد بوده است.
وی محل اجرای این طرح را بلوار امیرکبیر ذکر و عنوان کرد: ساماندهی و بهسازی معابر و خیابان ها همچنین ایمن سازی بلوارهای سطح منطقه از سیاست های مهمی است که انجام آن در اولویت جلسه کمیته فنی ترافیک است. سلیمانی به جانمایی دقیق نصب پل های عابرپیاده به عنوان یکی از تصمیمات مهم این جلسه اشاره کرد و گفت: از دیگر تصمیات اخذ شده در این جلسه اجرای دور برگردان بلوار ارم واقع در تقاطع خیابان دوازدهم کوی مهر است.
تقاطع بلوار نور بسته شد
مدیر منطقه 12 شهرداری کرج از بسته شدن تقاطع بلوار نور در این منطقه خبر داد و افزود: این بلوار به منظور اجرای طرح اصلاحات هندسی مسدود شد. سلیمانی بیان کرد: اجرای نیوجرسی، جدول گذاری همچنین اجرای نرده و کالیبره کردن مسیر تردد عابرین در بلوار ارم از دیگر اقدامات صورت گرفته در این منطقه است که به دنبال تصمیمات اخذ شده در جلسه کمیته فنی انجام شد. وی عنوان کرد: اجرای سرعت گیر با توجه به اتمام روکش آسفالت بلوار بوستان واتمام عملیات عمرانی دربلوار آزادی در دستور کار حوزه عمرانی منطقه قرار گرفته است. گفتنی است،جلسه کمیته فنی در منطقه 12 شهرداری کرج با حضور مدیر منطقه، برزو سلیمانی، سرگرد یوسف وند جانشین پلیس راهداری کرج، سروان اشراقی، فرمانده پاسگاه حوزه 5 مهرشهر، عطایی نیا، جانشین سازمان حمل ونقل وترافیک شهرداری مرکز، بک میر، نماینده فرمانداری کرج، عسگری، نماینده استانداری، فرشاد، معاون فنی عمرانی منطقه 12 و قربانی، مسئول ترافیک منطقه برگزار شد. در این جلسه ضمن گفتگو و بررسی مسائل ومشکلات ترافیکی منطقه، نظرات و پیشنهادات شهروندان ساکن منطقه 12 رصد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود