9 شهریور 1393
شماره خبر: 128406

ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج مشخص شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج مشخص شد


انتخابات هیئت رئیسه سال دوم فعالیت شورای چهارم شهر کرج صبح امروز با حضور نمایندگانی از فرمانداری شهرستان برگزار شد و شاهد اعتماد دوباره نمایندگان مردم به محمود دادگو برای ادامه فعالیت در جایگاه ریاست شورای شهر بودیم.
در این انتخابات محمود دادگو تنها نامزد تصدی ریاست شورای اسلامی شهر بود که با اکثریت آراء، جواز ادامه فعالیت در این سمت را یافت؛ اعضای شورای شهر کرج جدیت دادگو در اداره جلسه و ایجاد هماهنگی، وحدت و تعامل در صحن علنی پارلمان شهری را عمده دلیل خویش برای رای دادن به وی اعلام کردند. فاطمه اسکندری و محمد علی بخشی دو نامزد تصدی سمت نائب رئیسی شورای اسلامی شهر کرج بودند که در پایان رای گیری، نام علی بخشی از سبد آراء بیرون آمد و وی برای دومین سال پیاپی در جایگاه خویش باقی ماند.
در ادامه اعضای شورای شهر کرج از میان چهار گزینه مصطفی سعیدی سیرایی، امیر حسام عباسی، بهنام محمودی و میر ابراهیم صدیق، محمودی را به عنوان دبیر اول شورای شهر برگزیدند و از زحمات و خدمات سعیدی سیرایی در سمت مذکور در سال نخست فعالیت شورا تقدیر و تشکر کردند. همچنین از میان دو گزینه صدیق و عباسی برای تصدی سمت دبیر یا منشی دوم پارلمان شهری، نام عباسی از سبد اخذ رای بیرون آمد. علی حاج کاظم خزانه دار شورای شهر کرج در سال نخست فعالیت تنها نامزد تصدی همین سمت در سال دوم فعالیت بود که دیگر اعضای انجمن شهر با آرای مثبت خویش بدان مهر تایید زدند. و در نهایت، داود وحیدی و مریم قهرمانی برای نامزدی در بخش سخنگوی شورای شهر ثبت نام کردند که با اعلام نتایج آراء از سوی هیات ناظر فرمانداری کرج، وحیدی برای دومین سال پیاپی در سمت خود ابقاء شد. با این حساب، تنها تغییر در ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج در سال دوم فعالیت اضافه شدن بهنام محمودی به عنوان دبیر اول است که با رای و نظر نمایندگان مردم صورت گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود