9 شهریور 1393
شماره خبر: 128414

اجرای طرح ممیزی املاک منطقه 6 با فعالیت 141 نیروی انسانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرح ممیزی املاک منطقه 6 با فعالیت 141 نیروی انسانی


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از اجرای طرح ممیزی املاک این منطقه خبر داد و گفت: این طرح فردا ششم شهریورماه جاری و با بهره گیری از 141 نیروی انسانی در منطقه آغاز می شود.
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در نشست با مدیرعامل و کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری که با هدف بررسی و رفع مشکلات و مسائل مربوط به اتوماسیون شهرسازی منطقه برگزار شد با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی های صورت گرفته و بهره گیری از توان و ظرفیت نیروهای انسانی تلاش می شود تا 70 روز دیگر اطلاعات املاک مستقر در این منطقه جمع آوری و به روز شوند. وی با اشاره به آخرین ممیزی صورت گرفته در منطقه 6 شهرداری کرج با بیان اینکه در زمان آمارگیری منطقه 6 دارای 10 محله و اکنون داری 12 محله است، گفت: بر اساس آمار ارائه شده در آخرین دوره ممیزی منطقه دارای 547 بلوک بوده است که اکنون به حدود یکهزار بلوک رسیده است.حق محمدلو با اشاره به خروجی های مثبت اجرای طرح ممیزی املاک عنوان کرد: با اجرای این طرح که در قالب آن به 230 آیتم اطلاعاتی املاک از جمله آدرس، پلاک، کدپستی، پلاک ثبتی و... از سوی مالک پاسخ داده می شود، املاک سطح منطقه شناسایی و اطلاعات آن به روز می شود.
استقبال منطقه از اجرای طرح ممیزی
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در ادامه با اشاره به استقبال منطقه 6 شهرداری کرج در راستای اجرای طرح ممیزی املاک با اعلام آمادگی در راستای همکاری با نیروهای متولی اجرای طرح گفت: شهرداری همچنین آماده ارائه هر گونه اطلاعاتی که سازمان فاوا را در اجرای طرح ممیزی املاک یاری می کند، است. حق محمدلو با بیان اینکه اجرای طرح ممیزی املاک از فردا، ششم شهریورماه جاری آغاز می شود، از آمادگی روابط عمومی منطقه به منظور اطلاع رسانی گسترده در سطح منطقه خبرداد و گفت: هدف و نحوه اجرای طرح از طریق نصب بنر در خیابان ها، میادین و معابر اصلی به شهروندان اطلاع رسانی می شود. وی عنوان کرد: پس از دریافت اطلاعات ممیزی به مالکان کارت های شناسی ملک ارائه می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود