12 شهریور 1393
شماره خبر: 128595

همدلی و حمایت اعضای هیئت مدیره سازمان پاركها برای برپایی هرچه بهتر سومین نمایشگاه گل كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

همدلی و حمایت اعضای هیئت مدیره سازمان پاركها برای برپایی هرچه بهتر سومین نمایشگاه گل كرج


به منظور بررسی مراحل پایانی برپایی سومین نمایشگاه گل و گیاه؛ اعضای هیئت مدیره سازمان پارکها از باغ گلها بازدید و همدلی و حمایت خود را از بزرگ ترین رویداد فضای سبز استان البرز اعلام کردند.
اعضای هیات مدیره سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در بازدید از روند آماده سازی سومین نمایشگاه گل و گیاه ، برپایی نمایشگاه هایی از این دست را در ارتقای سطح فرهنگ عمومی برای حفظ و حراست از طبیعت و فضای سبز بسیار موثر برشمرده و خواستار استمرار آن در سالهای آینده شدند. آنها همچنین با اشاره به راه اندازی پایگاه های آموزش شهروندی در این نمایشگاه، بر ضرورت افزایش آگاهی شهروندان از نحوه کاشت، نگهداری و مراقبت از گیاهان آپارتمانی و باغچه ای تاکید کرده و گفتند: با توجه به گسترش شهرنشینی و دوری انسانها از طبیعت باید علاوه بر ایجاد فضای سبز مناسب در سطح شهر و رعایت سرانه های مطلوب این حوزه، گل و گیاه را به داخل منازل شهروندان نیز ببریم.
این مسئولان افزودند: آلودگی هوا، بروز سیلابها، بیابانی شدن اراضی، پدیده گرد و غبار و وقوع طوفانهایی توام با ریزگردها همگی از عواقب کاهش فضای سبز و تخریب محیط زیست است که بی توجهی به آن موجب بروز چالشهایی در آینده ای نزدیک خواهد شد. اعضای هیئت مدیره سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به استقبال گسترده مردم از نمایشگاه سالهای گذشته تاکید کردند: جلوگیری از بروز بحران در آینده علاوه بر اهتمام جدی مسئولان، نیازمند ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی شهروندان است که البته طی سنوات گذشته بخش اعظمی از این مهم محقق شده و امروزه مشاهده می شود که شهروندان با حساسیت بسیار زیادی در حفظ و حراست از فضای سبز احساس مسئولیت دارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود