15 شهریور 1393
شماره خبر: 128694

نمایشگاه گل و گیاه کرج امکان رقابت با نمایشگاه های مطرح جهانی را دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نمایشگاه گل و گیاه کرج امکان رقابت با نمایشگاه های مطرح جهانی را دارد


رئیس شورای شهر کرج اظهار داشت: نمایشگاه گل و گیاه کرج امکان رقابت با نمایشگاه های مطرح جهانی را دارد و زحمات زیادی برای برگزاری آن کشیده شده است.
محمود دادگو ادامه داد: نمایشگاه گل و گیاه که سومین دوره آن طی هفته آتی در کلانشهر کرج گشایش می یابد، یکی از رویدادهای مهم سالانه استان البرز به شمار می رود که در صورت برنامه ریزی برای ارتقای آن به نمایشگاه دایمی، می توان بستر مناسبی جهت توسعه گردشگری و جذب توریست ایجاد کرد. وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه گل و گیاه قطعا موجب تقویت ارتباط شهروندان با طبیعت و محیط زیست می شود، اذعان داشت: زیبایی و طراوت و نشاط ناشی از نمایشگاه گل و گیاه مسئولان را برای جلوگیری از به خطر افتادن طبیعت زیبای شهر و مقابله با آلاینده های مصنوعی به دغدغه می اندازد؛ چرا که ترافیک و افزایش فعالیت های صنعتی عرصه را بر محیط زیست تنگ کرده و به طبع آن سلامتی و بهداشت شهروندان را نیز دچار مخاطره نموده است. رئیس پارلمان شهری کرج از تدارک غرفه های متنوع و بخش های متنوع در سومین نمایشگاه گل و گیاه شهر خبر داد و اذعان داشت: هم اکنون در محل باغ گلهای پارک شهید چمران مراحل آماده سازی سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج در حال انجام است و کارگران شبانه روزی مشغول فعالیت هستند تا در روز یکشنبه 16 شهریورماه جاری مراسم افتتاحیه به نحو مطلوبی برگزار شود.
انتقاد از عدم راه اندازی نمایشگاه دایمی گل و گیاه کرج
نماینده مردم در شورای اسلامی شهر با اشاره به اراضی ورودی کرج که نزدیک به دو دهه قبل جهت احداث نمایشگاه دایمی گل و گیاه جانمایی شده است، گفت: متاسفانه در سایه کم کاری و بی دقتی مسئولان جهاد کشاورزی، مردم کرج تنها چند روز از سال فرصت بهره مندی از فضای نمایشگاه گل و گیاه را خواهند داشت و برای دیدن دوباره آن باید یکسال منتظر باشند. دادگو همچنین خیل عظیم بازدیدکنندگان از نمایشگاه را مورد یادآوری قرار داد و اضافه کرد: امید است توجه به آموزش های شهروندی و فرهنگی و انتقال دغدغه های مدیریت شهری در مسیر ساختن شهری ایمن و زیبا به بدنه جامعه در نمایشگاه مذکور مورد عنایت دست اندرکاران امر قرار گیرد. وی در پایان از رسانه های جمعی و گروهی استان درخواست کرد؛ به نحو مطلوب به پوشش اخبار و تصاویر و اطلاعات نمایشگاه گل و گیاه کرج که در نوع خود کم نظیر است، همت گمارند و آحاد جامعه را برای بازدید از آن دعوت کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود