15 شهریور 1393
شماره خبر: 128719

مهلت سازمان پایانه ها به خودروهای باری فاقد علائم

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مهلت سازمان پایانه ها به خودروهای باری فاقد علائم


مدیرعامل سازمان پایانه های مسافر و بار شهرداری کرج از آندسته از مشمولین که در طرح ساماندهی خودروهای باری ثبت نام نکرده اند، درخواست کرد در اسرع وقت برای تشکیل پرونده و دریافت کد رهگیری به این سازمان مراجعه کنند.
داوود شعبانی با بیان مطلب فوق افزود: گرچه پایان شهریور ماه سال جاری آخرین مهلت برای ثبت نام دارندگان خودروهای باری در طرح ساماندهی اعلام شده بود اما با توجه به بی اطلاعی برخی از اطلاعیه مذکور، مهلت دوباره ای برای بازماندگان از ثبت نام ایجاد شد و در غیر این صورت، سازمان هیچ تعهدی در قبال برخوردهای ثانویه پلیس راهور با فعالیت خودروهای باری فاقد علائم ندارد. وی اذعان داشت: صدور برگ جریمه نقدی، انتقال خودرو با جرثقیل به پارکینگ، نمره منفی گواهینامه و قطع سهمیه سوخت از جمله مکانیزم های پلیس برای مقابله با فعالیت خودروهای باری بدون علائم ویژه در سطح شهر است. این مسئول همچنین با اشاره به ابلاغیه دولت مبنی بر واگذاری امور مرتبط به حمل و نقل درون شهری به شهرداریها، از کلیه شرکت های حمل و نقل بار و کالا درخواست کرد پس از ثبت قانونی شرکت در اداره ثبت شرکت ها، جهت دریافت پروانه فعالیت به سازمان پایانه ها مراجعه نمایند؛ چرا که در فاز بعدی اقدامات، از آنان لغو امتیاز می شود.
ایجاد امکان رزرو بلیط و سفارش حمل کالا به صورت تلفنی در کرج
شعبانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سازمان پایانه‌های مسافر و بار شهرداری کرج با راه‌اندازی سامانه تلفنی، امکان رزرو بلیط و سفارش حمل و نقل بار و پیک موتوری به اقصی نقاط کشور را از طریق غیرحضوری ایجاد کرده است. وی ادامه داد: در راستای بهره‌مندی از این خدمت کافی است از تلفن ثابت و شخصی با شماره 34103 تماس حاصل شود. به گفته این مسئول شهری، این سامانه تلفنی که اواخر سال گذشته در راستای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی راه‌اندازی شد، با صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی همراه است و از آنجا که زیر نظر یک سازمان وابسته به شهرداری فعالیت می‌کند، از ضریب ایمنی بالا، تعرفه عادلانه و مناسب و تکریم شایسته ارباب رجوع برخوردار است.
شعبانی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات به مشتریان بدون نیاز به مراجعه حضوری یکی از الگوهای جدید فروش در جهت حفظ و جذب مشتریان بیشتر و افزایش درآمدزایی است که سازمان‌ها برای ربودن گوی سبقت از رقبا آن را به کار می‌گیرند. وی افزود: همشهریان در هر نقطه از کرج بزرگ با استفاده از تلفن ثابت و تماس با شماره 34103 می‌توانند به سامانه تلفنی رزرو بلیط، سفارش حمل و نقل کالا و پیک موتوری متصل شوند و از خدمات متنوعش بهره‌مند شوند. مدیرعامل سازمان پایانه های مسافر و بار شهرداری یادآوری کرد؛ شهروندان پس از تماس با سامانه مذکور، از طریق اپراتور گویا به نزدیک ترین مرکز سرویس دهی به محل سکونت شان متصل می شوند و بدون نیاز به مراجعه حضوری در اسرع وقت خدمت مربوطه را دریافت می کنند.
آغاز عملیات زیر سازی آسفالت محوطه بار و فنی پایانه شهید كلانتری
شعبانی در ادامه همچنین از آغاز عملیات زیر سازی و آسفالت محوطه انبار حمل بار و کارواش پایانه شهید کلانتری خبر داد. وی، هدف از اجرای این عملیات را استفاده حداکثری از فضای موجود عنوان کرد و افزود: این فضا با هدف تعمیرات، شستشوی خودروهای بین شهری و محوطه مناسب جهت حمل بار آماده سازی خواهد شد. شعبانی، از انتقال محوطه انبارهای فعلی به ضلع شرقی پایانه خبر داد و افزود: با توجه به قدیمی بودن ابنیه انبار فعلی و نیاز به ایجاد فضای مناسب جهت احداث سالن جدید پایانه شهید کلانتری این موضوع در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام عملیات آسفالت این محدوده، انبار جدید پایانه شهید کلانتری به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود