16 شهریور 1393
شماره خبر: 128820

برگزاری جشن ولادت امام رضا (ع) و طرح بصیرت ویژه خانواده بسیجیان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برگزاری جشن ولادت امام رضا (ع) و طرح بصیرت ویژه خانواده بسیجیان


فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج از برگزاری جشن ولادت حضرت امام رضا (ع) و طرح بصیرت ویژه خانواده بسیجیان خبر داد.
محمد قاسمی وند با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در شب ولادت با سعادت هشتمین امام شیعیان جهان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مراسم جشن ولادت آن امام همام و طرح بصیرت ویژه خانواده بسیجیان با حضور نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر کرج، جمعی از مدیران مناطق و روسای سازمان های تابعه، فرماندهان نواحی سپاه و اعضای شورای فرماندهی حوزه 8 و اعضای خانواده های محترم بسیجیان شهرداری در محل پارک بانوان جهانشهر برگزار شد. وی افزود: در این مراسم که با اهدای هدایایی از قبیل روسری به دختران 9 تا 18 سال و لوازم تحریر به کودکان دبستانی و راهنمایی در بدو ورود به مراسم همراه بود، برنامه های فرهنگی و هنری ویژه ولادت و طرح بصیرت به اجرا درآمد و همچنین شاهد برگزاری چندین مسابقه مختلف ویژه کودکان و بزرگسالان بودیم و به نفرات برتر نیز هدایایی تقدیم شد. قاسمی وند ادامه داد: همچنین با استقرار مشاورین خانواده و سلامت و انجام تست قند و فشار خون از علاقمندان، مهمانان جشن از خدمات سلامت و مشاوره خانواده نیز بهره مند شدند.
حضور خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در اجتماع بسیجیان
فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج یکی از بخش های معنوی و بسیار متفاوت جشن ولادت حضرت شمس الشموس امام رضا (ع) را حضور خادمین بارگاه ملکوتی شاه خراسان ضامن آهو (ع) در اجتماع بسیجیان دانست که با حضور خود صفایی متفاوت به محفل دوستداران امام رضا (ع) بخشیده بودند. قاسمی وند در پایان گفت: پس از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء، معاونت فرهنگی و اجتماعی از خردسالان محجبه تقدیر به عمل آورد و در پایان جشن با پذیرایی شام به پایان رسید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود