18 شهریور 1393
شماره خبر: 128958

معتمدین امین مدیریت شهری کرج هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

معتمدین امین مدیریت شهری کرج هستند


70 نفر از معتمدین شهر کرج امروز در سالن شهدای شهرداری این کلانشهر گرد هم آمدند تا ضمن بیان خواست خود از شهردار و نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی، با رویکردهای مدیریت شهری همسو و هماهنگ شوند.
مجمع معتمدین شهر کرج که از نقاط مختلف شهر در ساختمان شهرداری این کلانشهر حضور یافته و جلسه ای مشترک با نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و شهردار کرج تشکیل دادند. شهردار کرج در این جلسه معتمدین را امین مسئولان مدیریت شهری خواند و از حضور و تلاش آنان برای اصلاح شرایط موجود و بهبود شرایط سطح شهر قدردانی کرد.
علی ترکاشوند اظهار داشت: حضور نمایندگان در هر یک از مناطق شهر نقطه قوت و اطمینانی برای مدیریت شهری است چرا که آنان می توانند دنبال کنندگان اصلی و پیگیر واقعی اجرای مصوبات و طرح های شورا و شهرداری در مناطق مسکونی شان باشند. ترکاشوند طرح نظرات و سوالات معتمدین با حضور مدیران مناطق را از دیگر تدابیر مدیریت شهری برای اصلاح روند اقدامات و بهبود شرایط در مناطق خواند که در آینده نزدیک از سوی شهرداری به اجرا در می آید و طی آن مدیران مناطق موظف به پاسخگویی و بیان فعالیت های صورت گرفته هستند.
نمایندگان حامی جدی مدیریت شهری و مجمع معتمدین
وی با تقدیر از نمایندگان برای حمایت و صیانت از عنوان و عملکرد معتمدین، حمایت آنان از این مجمع را نشانه جاری بودن روح خدمتگزاری و داشتن دغدغه مردم در نمایندگان ملت ارزیابی کرد و بیان داشت: این همراهی و تعامل نشانه وحدت نمایندگان و همگرایی آنان در پرداختن به مشکلات شهروندان است. نمایندگان مجمع معتمدین نیز در این نشست به بیان مشکلات و نیازهای همشهریان و اهالی محلات خود پرداختند. معتمدین، ساماندهی وضعیت بیمارستان ها و بهبود کیفیت بهداشت و درمان در شهر را به عنوان یکی از معضلات بزرگ استان قلمداد کرده و از نمایندگان خواستند ضمن اصلاح مشکلات موجود در این حوزه، برای بهبود شرایط نامطلوب ترافیکی در شهر از مدیران و مسئولان چاره جویی کنند.
آنان همچنین مشکل مسکن و اشتغال را از جمله دغدغه هایی دانستند که ذهن اغلب شهروندان را به خود مشغول کرده و از نمایندگان مجلس خواستند با رصد و رسیدگی به نیازهای موجود، درصدد رفع این مشکلات برآیند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود