18 شهریور 1393
شماره خبر: 128989

اجرای عملیات پروژه اصلاح هندسی بلوار مولانا در حال انجام است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای عملیات پروژه اصلاح هندسی بلوار مولانا در حال انجام است


مسئول اصلاحات هندسی سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از اجرای عملیات پروژه اصلاح هندسی "بلوار مولانا" خبر داد.
حامد آریانپور با اعلام این خبر اظهار داشت: ‌به منظور بازگشایی گره عملیاتی ترافیک و ارتقای ایمنی تردد و سهولت دسترسی‌های محل به شبکه معابر اصلی و فرعی، طرح اصلاح هندسی در منطقه 8 اجرا می‌شود. وی افزود: با توجه به واقع بودن ساختمان شهرداری منطقه 8 در ضلع شمالی و وجود پارک خانواده در ضلع جنوبی این بلوار اهمیت دسترسی خودروهای عبوری به باندهای شمالی و جنوبی این بلوار محسوس است که این عملیات به منظور تسهیل در عبور و مرور و دسترسی آسان به مسیرهای یاد شده ایجاد می شود.
این مسئول با بیان اینکه به دلیل حجم بالای خودروهای عبوری اجرای این عملیات ضروری است، افزود: این پروژه به مساحت یکهزار و 60 متر مربع، تخریب آسفالت، خاکبرداری و حمل نخاله به حجم 650 متر مکعب و جدول گذاری به طول 600 متر در حال انجام و امید است، پس از اتمام عملیات اجرایی بخش عمده ای از مشکلات ترافیکی محور یاد شده برطرف گردد.
اقتصادی‌ترین گزینه‌های سازه‌ای ایمن‌سازی بریدگی‌ها، به روش اجرای دوربرگردان است
مسئول اصلاحات هندسی سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج با بیان اینکه اقتصادی‌ترین گزینه‌های سازه‌ای ایمن‌سازی بریدگی‌ها، به روش اجرای دوربرگردان است، افزود: ایمن‌سازی محورهای اصلی و فرعی به منظور جلوگیری از بروز حوادث شهری و حفظ جان شهروندان در ترددهای شهری و رانندگی انجام می‌شود. به گفته آریانپور، راهکارهای لازم برای پیشگیری از تصادفات، سوانح رانندگی و ارتقای سطح ایمنی محورهای شهری در دوربرگردان‌ها طبق اولویت‌ها در مناطق پر تردد شهر کرج انجام می‌شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود