19 شهریور 1393
شماره خبر: 129069

سازمان خدمات موتوری به سمت خودکفایی مالی حرکت کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازمان خدمات موتوری به سمت خودکفایی مالی حرکت کند


شهردار کرج بر ضرورت استقلال مالی سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج تاکید کرد و با اشاره به اینکه شهرداری یک نهاد غیر دولتی است، اظهار داشت: کسب درآمد از درون شهر برای اداره شهر از مهم ترین وظایف شهرداری است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، آیین افتتاحیه ساختمان جدید سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج صبح امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونین، مدیران مناطق، روسای سازمان های تابعه و جمع دیگری از مسئولان شهری و معتمدین محلات برگزار شد. علی ترکاشوند در این مراسم با اشاره به اینکه این سازمان در فصول سرد سال بیشتر خودنمایی می کند، اظهار داشت: این سازمان آرامش و امنیت را برای شهروندان در روزهای بارندگی سال به ارمغان می آورد. این مسئول اضافه کرد: سازمان خدمات موتوری یکی از بخش های مهم شهرداری است که به لحاظ عملکرد و وظایف ذاتی اش، با تمامی بخش های مدیریت شهری ارتباط مستقیمی دارد؛ چرا که فعالیت های عمرانی و خدماتی بدون پشتیبانی ناوگان موتوری عملا متوقف می شود و کار به جایی نمی برد. وی مکانیزاسیون خدمات و خریداری ماشین آلات مدرن را محرکی برای تغییر دیدگاهها در سازمان خدمات موتوری خواند و افزود: با توجه به در اختیار بودن چندین دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، سازمان خدمات موتوری علاوه بر نیازهای شهرداری، می تواند در بخش خصوصی و آزاد نیز فعالیت داشته باشد و ضمن ارایه خدمات متفاوت و کیفی به شهروندان، به خودکفایی مالی نیز برسد. شهردار کرج افزود: سازمان خدمات موتوری با توجه به دغدغه های شهردار کرج مبنی بر خودکفایی مالی سازمانها، باید به سمت مشارکت پایدار با بخش خصوصی در حرکت باشد. ترکاشوند فلسفه تشکیل سازمان های تابعه شهرداری را تسهیل در انجام خدمات رسانی و تصمیم گیری دانست و افزود: بخشی از وظایف شهرداری به سازمان ها محول می شود و آنها موظفند با دقت و کیفیت به وظایف خود عمل کنند.
این مسئول با توجه به کسب درآمد کم سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج بر چابک سازی سازمان و نظارت دقیق بر آن تاکید کرد و گفت: دقت بر استفاده از ماشین آلات به منظور کاهش هزینه های سازمان در خصوص خرابی وسیله ها ضروری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود