19 شهریور 1393
شماره خبر: 129074

شورای شهر کرج سه شنبه آینده تشکیل جلسه نمی دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شورای شهر کرج سه شنبه آینده تشکیل جلسه نمی دهد


رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: بر اساس تصمیم هیئت رئیسه و نبود دستور کار جهت بحث و بررسی، شورای شهر کرج هفته آینده تنها در روز یکشنبه تشکیل جلسه می دهد و جلسه روز سه شنبه دایر نیست.
محمود دادگو ادامه داد: به دلیل ایجاد زمان مناسب برای برگزاری جلسات کمیسیون های تخصصی شورای شهر و سرکشی اعضای شورا به بخش های مختلف سطح شهر و بازدید از روند اجرای پروژه های عمرانی جلسه روز سه شنبه آینده شورای شهر برگزار نمی شود و نمایندگان مردم می توانند جهت انجام دیگر فعالیت ها برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
وی افزود: اکنون هیئت رئیسه شورای شهر کرج در حال بررسی کاهش تعداد جلسات هفتگی شورا به یک روز در هفته است تا زمان بیشتری برای مطالعه لوایح ارسالی از سوی شهرداری در اختیار نمایندگان قرار گیرد و بتوانند در فضایی منطقی تر نسبت به اعلام نظر در خصوص پیشنهادات اقدام کنند. حجم بالای کار و فشار بالای روانی ناشی از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مختلف انرژی زیادی از نمایندگان مردم می گیرد و امکان حضور موثر آنان در جلسات را از آنان سلب می کند. به گفته رئیس شورای شهر کرج، در صورت کاهش جلسات شورا به یکروز در هفته، امکان احیای کمیسیون های تخصصی و تشکیل کمیته های زیر مجموعه آنان مهیا می شود که در این صورت، هر یک از لوایح و پیشنهادات قبل از طرح در صحن علنی به صورت ویژه در کمیسیون مربوطه مورد بحث و بررسی قرار می گیرند و در نهایت آنچه به صحن علنی راه می یابد، لایحه ای منسجم، کارشناسی و دقیق است که اداره بهتر شهر را به دنبال دارد. دادگو گفت: پس از بررسی ابعاد و جوانب این تصمیم و رسیدن به جمع بندی لازم، امکان کاهش جلسات شورای شهر کرج به یک جلسه در هفته وجود دارد اما فعلا فقط بحث عدم برگزاری جلسه سه شنبه آینده مطرح است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود