20 شهریور 1393
شماره خبر: 129098

شهرداری کرج برای اتمام پروژه‌ها از وام بانکی استفاده می‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهرداری کرج برای اتمام پروژه‌ها از وام بانکی استفاده می‌کند


رئیس شورای اسلامی شهر کرج از منابع مالی و دریافت وام به عنوان یکی از بهترین راهکارها جهت خروج از رکود پروژه های عمرانی و خدماتی یاد کرد و با استقبال از این رویکرد گفت: مدیریت شهری کرج با جذب تسهیلات بانکی روند تکمیل پروژه های نیمه تمام را پیش می برد.
محمود دادگو در آیین گشایش ساختمان جدید سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج با اشاره به وحدت موجود فی مابین شورای شهر و شهرداری، از آن به عنوان برکتی بزرگ یاد کرد و اذعان داشت: این امر موجب توسعه و پیشرفت شهر شده و کیفیت فعالیت های عمرانی را افزایش می دهد. وی، به اهمیت کار سازمان خدمات موتوری اشاره کرد و افزود: فعالیت این سازمان در تمامی مسائل عمرانی به ویژه جمع آوری زباله در سطح شهر تاثیرگذار و مثمرثمر است که با استقرار در ساختمان جدید قطعا شاهد رشد کمی و کیفی فعالیت ها خواهیم بود. رئیس شورای شهر کرج تصریح کرد: انسجام موجود در شورای شهر کرج در کل کشور کم نظیر است البته گاهی اختلاف نظرهایی هم وجود دارد که طبیعی است و اگر نباشد تعجب برانگیز است اما این هیچ گاه موجب ایجاد خلاء در فعالیت های شورا نمی شود. وی اضافه کرد: انتخابات هیئت رئیسه ار نشانه های بارز اتحاد موجود در میان اعضاست.
دادگو با بیان اینکه طرح های کلان شهری با تعامل شهرداری و ریسک پذیری و جسارت شورا به انجام می رسد، افزود: در این راستا وام های بانکی زیادی برای جلوگیری از تاخیر، تعدیل و افزایش نرخ در پروژه ها گرفته شد که برای تسریع در انجام امور در صورت لزوم باز هم از این وام ها استفاده می کنیم. دادگو با اشاره به لزوم جابجایی ساختمان شورای شهر کرج گفت: در صورت جابجایی و تخلیه سازمان فرهنگی - اجتماعی شهرداری کرج، شورای شهر به این ساختمان نقل مکان کرده و بسیاری از مشکلات رفع می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود