17 مهر 1391
شماره خبر: 12911

برگزاری جلسه علنی شهردار و اعضای شورا با حضور فرماندهان سپاه

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 برگزاری جلسه علنی شهردار و اعضای شورا با حضور فرماندهان سپاه

سپیدار آنلاین: جلسه علنی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج با حضور سردار بهرام حسینی مطلق و سرهنگ باهک همچنین فرماندهان سپاه برگزار شد.
این جلسه با هدف قدردانی از تلاش های به شاعبه سپاه در هفته بسیج در ساختمان شورا برپاشد. مدیریت شهری با دیدگاه ویژه حمایت ویژه ای از برنامه های سپاه دارد. سرهنگ باهک با یادآوری حمایت های مدیریت شهری از برنامه های سپاه، اذعان داشت: مدیریت شهری کرج با دیدگاه ویژه ، از برنامه ها و اقدامات سپاه حمایت می کند. وی ادامه داد: بسترسازی شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در برگزاری هرچه بهتر برنامه های سپاه از جمله برنامه های سالروز ارتحال حضرت امام (ره) ، هفته بسیج دانش آموزی ،سالگرد شهید حسین فهمیده همچنین هفته دفاع مقدس و برنامه های دیگر بسیار مطلوب بوده است. سرهنگ باهک با اشاره به اجرای برنامه های مربوط با عملیات موفق راهیان نور در سال گذشته افزود: با پشتیبانی و حمایت شهرداری و شورای شهر کرج سال گذشته 15 هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند. این مسئول از دیگر حمایت ها و پشتیبانی های شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج از سپاه و برنامه های این نهاد را تلاش برای برگزاری یادواره شهدای کرج ذکر کرد و گفت: این حمایت ها که با هماهنگی و تعامل کامل شهرداری و شورای شهر کرج صورت گرفت منجر به برگزاری بالغ بر 185 مورد یادواره شهدا شد. سرهنگ باهک با اشاره به ساخت پایگاه مقاومت بسیج و پایگاه های فرهنگی با حمایت شهرداری بیان کرد: سید علی آقازاده شهردار کرج با دیدگاه خوب از مصوبات شورا حمایت و پشتیبانی می کند.
شورا و شهرداری یک پیکرند
در ادامه شهردار کرج با تقدیر و تشکر از فرماندهان سپاه برای برگزاری موفق برنامه های هفته دفاع مقدس به تمامی مسئولان که در اجرای هر چه بهتر این مراسمات نقش داشتند و از جمله خطاب به فرماندهان سپاه و پایگاه های بسیج گفت: برنامه های موفق از جمله برگزاری هفته دفاع مقدس برای تمام کرج افتخار بزرگی است. سید علی آقازاده با مهم ارزیابی رابطه نزدیک و صمیمی فی مابین مدیریت شهری و سپاه اذعان داشت: رابطه نزدیک و مطلوبی بین مدیریت شهری و سپاه وجود دارد. این مسئول موفقیت های ارزشمند 10 سال گذشته را یادآور شد و اظهار داشت: وحدت و هماهنگی مدیریت شهری یعنی شورا و شهرداری که یک پیکر هستند ، موفقیت های بیشتری را سبب می شود. آقازاده با تقدیر از زحمات آقای مردانی فرمانده حوزه 8 بسیج سید الشهدا اذعان داشت: طی دو سال گذشته تعداد بسیجیان شهرداری کرج از حدود دو هزار و پانصد نفر به چهار هزار نفر افزایش یافته است.
اهدا هدایایی برسم یادبود به فرماندهان سپاه
در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز از زحمات فرماندهان سپاه تشکر کرد و افزود: شورا لوایحی را برای حل مشکلات سپاه و بسیج از جمله به پیشنهاد شهردار کرج لایحه افتتاح بازارچه عفاف و حجاب دارد. محمود دادگو ادامه داد: برای حل مشکلات شهروندان شهرک جهان نما نیز با طرح دو فوریتی که شهردار کرج ارائه دادند، طبق این لایحه 10 درصد بخشودگی به عنوان هدیه شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج به شهروندانی که در این شهرک ساکن هستند تعلق می گیرد. این مسئول با مهم ارزیابی کردن فعالیت های شوراهای دوره های قبل اظهار داشت: شورای دوره سوم هم و غمی جز بر پیشرفت برنامه ها ندارد. رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان برای قدردانی از تلاش های بی وقفه سپاه در برگزاری بی نظیر هفته دفاع مقدس هدایایی را برسم یادبود به فرماندهان سپاه کرج اهدا کرد. گفتنی است : در این جلسه سردار حسینی مطلق و سرهنگ باهک طی سخنرانی در جلسه علنی شورا از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج قدردانی کردند.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود