25 شهریور 1393
شماره خبر: 129417

نیروهای مجری طرح حجاب و عفاف تقدیر شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نیروهای مجری طرح حجاب و عفاف تقدیر شدند


نیروهای برجسته مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج در اجرای طرح حجاب و عفاف، از سوی فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج مورد تقدیر قرار گرفتند.
در آیینی با حضور فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج، از بانوان مجری طرح حجاب و عفاف در معاونت فرهنگی شهرداری تقدیر شد.
در این مراسم که با اهدای هدایایی به این بانوان برگزار شد، محمد قاسمی وند به ضرورت تکریم جایگاه بانوان و ترویج و توسعه مفاهیم و مظاهر حجاب و عفاف تاکید کرد و بیان داشت: اجرای این طرح با همکاری پایگاه بسیج شهید سلطانی و معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در راستای تحکیم فضای اسلامی و اجرای شعائر دینی در ادارات و دستگاه ها انجام گرفت. قاسمی وند افزود: بر اساس این طرح، تعدادی از خواهران شاغل در مجموعه معاونت فرهنگی و مدیریت پشتیبانی شهرداری با انتخاب حجاب برتر (چادر) از این طرح استقبال کرده و به همین مناسبت مورد تقدیر قرار گرفتند. وی بیان داشت: از دیدگاه اسلام، بانوان گوهری هستند که باید خود را از دید و دسترس مردان به دور نگه داشته و مردان نیز با حفظ نگاه و چشم خود مظاهر عفاف و حیا را در جامعه گسترش دهند. از این رو کسانی که خود را از نگاه نامحرمان پوشیده و محفوظ می دارند علاوه بر پیروی از دستورات الهی، مروجان فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بوده و می توانند نقشی بسیار شایسته در بهبود شرایط عمومی جامعه ایفا نمایند. این مراسم در نمازخانه شهرداری مرکز و با حضور همکاران بخش های مختلف برگزار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود