30 شهریور 1393
شماره خبر: 129705

شهر مهیای برگزاری رژه 31 شهریورماه می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهر مهیای برگزاری رژه 31 شهریورماه می شود


معاونت خدمات شهری کرج، شهر را برای استقبال از رژه سی ویکم شهریورماه مهیا می کند.
حسن مدیرروستا از انجام اقدامات لازم به منظور برگزاری هر چه بهتر رژه نیروهای مسلح در سی و یکم شهریورماه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس از سوی این معاونت خبر داد.
مدیرروستا به آمادگی کامل این معاونت برای پشتیبانی از شرکت کنندگان در این رژه اشاره کرد و بیان داشت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح در بلوار سرداران به انجام رژه خواهند پرداخت که معاونت خدمات شهری کرج مسئولیت آماده سازی و پشتیبانی شهر برای برگزاری هر چه بهتر این رژه را به عهده دارد. وی به تشریح اقدامات انجام شده در این خصوص پرداخت و اظهار داشت: احداث جایگاه مدعوین و مهمانان، نصب دیواره داربست و فنس کشی محل اجرای رژه، خط کشی باند رژه و رنگ آمیزی جداول در کنار شستشو و نظافت بلوار سرداران و خیابان های منتهی به بلوار از جمله اقداماتی بوده است که توسط معاونت خدمات شهری و بخش های وابسته برای پشتیبانی این مراسم انجام گرفته است.
به گفته مدیرروستا، همچنین عملیات پاکسازی و تسطیح اراضی معابر و حواشی این بلوار با همکاری نیروهای خدوم این معاونت انجام شده و اقدامات و هماهنگی های دیگری از قبیل گل آرایی و تزئین جایگاه، استقرار خودروهای آتش نشانی جهت تامین ایمنی در مسیر و جایگاه در حال انجام است. معاون خدمات شهری شهرداری کرج اضافه کرد: همچنین خودروهای آتش نشانی و تویوتاهای مناطق و سازمان ها برای اجرای مانور موتوری در بلوار به صورت آماده باش درآمده اند. وی از نصب بنر تمثال تعدادی از شهدای جنگ تحمیلی در جایگاه ویژه رژه نیز به مناسبت این مراسم خبر داد و گفت: به منظور تسهیل تردد رژه روندگان و نقل و انتقال آنها، هماهنگی های لازم برای استقرار 80 دستگاه اتوبوس با سازمان اتوبوسرانی به عمل آمده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود