27 شهریور 1391
شماره خبر: 11717

رژه نیروهای مسلح در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 رژه نیروهای مسلح در کرج

سپیدار آنلاین: معاون خدمات شهري شهرداري كرج از ارائه خدمات به هنگام شهرداري كرج و اين معاونت در برگزاري رژه هفته دفاع مقدس در البرز خبر داد.
سعید صفری اظهار داشت: مراسم رژه نيروهاي مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، 31 شهريورماه سال جاري از ساعت 9 صبح در محل میدان امام خمینی(ره) و بلوار شهید حدادی آغاز می شود. وي افزود: براي برگزاري اين مراسم، معاونت خدمات شهري شهرداري كرج اقدامات پشتیبانی مراسم رژه نیروهای مسلح را عهده دار است. اين مسئول عنوان كرد: همچنين از سوي اين معاونت هماهنگي هاي لازم با نيروي انتظامي و راهنمايي و رانندگي به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم صورت می گیرد. صفری ادامه داد: نظافت مسير رژه قبل و بعد از برگزاري مراسم با همكاري منطقه 5 شهرداري، نصب بنرهای مختلف با مضمون هفته دفاع مقدس در طول مسير و نقاط مختلف شهر، خط کشی باند رژه، استقرار جايگاه ويژه مسئولان و بازدیدکنندگان با ظرفیت هزار نفر با همكاري ارشد نظامی ناجا در استان البرز و سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان از ديگر اقدامات در اين زمينه است. وی گفت: همچنين همزمان با شروع اولین روز هفته دفاع مقدس مراسم رژه ماشین آلات و ادوات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرج در رژه نیروهای مسلح برگزار خواهد شد. این مسئول عنوان کرد: در اين مراسم بسیجیان شهرداری کرج همسو و همپا با هزاران بسیجی نهادهای دولتی، سازمانهای تابعه و مناطق شهرداري، اقتدار و اسنجام و آمادگي همه جانبه خود را براي مقابله با تهديدات دشمنان و دفاع از انقلاب و نظام و كشور در كنار نيروهاي مسلح به نمايش می گذارند.
شایان ذکر است که نمایشگاه هفته دفاع مقدس با محوریت فضاسازی شهر سوسنگرد و بازسازی عملیات های مختلف در هشت سال دفاع مقدس در حاشیه این رژه برپا مي شود.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود