18 مهر 1391
شماره خبر: 12977

حفاریها مانعی از آسفالت معابر در منطقه 4 هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حفاریها مانعی از آسفالت معابر در منطقه 4 هستند

سپیدار آنلاین: رئیس اداره فنی و عمرانی منطقه 4 شهرداری کرج با اشاره به عدم آسفالت برخی از معابر گفت: در واقع اجرای پروژه های عمرانی از سوی ادارات حفار مانع از آسفالت و روکش معابر این منطقه می شود.
ناصر علیشیری در پاسخ به مشکلات شهروندان فاز چهار مهرشهر بلوار گلها مبنی بر سرازیر شدن آب در معابر بر اثر افزایش آبیاری در فضاهای سبز بلوارها اظهار داشت: این مشکل طی بازدید میدانی مسئولان از این محله مورد بررسی و در دستور کار برای رفع قرار دارد. وی از شهروندان خواست تا در صورت بروز مشکل در حوزه مدیریت شهری مراتب را به سامانه 137 گزارش دهند و افزود: افراد با مطرح کردن مشکلات خود در این سامانه، می توانند کد رهگیری دریافت و مراتب را پیگیری کنند. این مسئول در ادامه به اجرای نهضت آسفالت در این منطقه اشاره و عنوان کرد: متاسفانه در فاز چهار مهرشهر هم اکنون سیستم فاضلاب شهری کامل نشده و مسئولان شهرداری نمی توانند عملیات آسفالت را در معابر این محله انجام دهند.
علیشیری ادامه داد: در فاز 4 مهرشهر خیابانهای اصلی روکش آسفالت شده اند اما برخی از معابر به دلیل اجرای عملیات عمرانی از سوی ادارات حفار، فاقد آسفالت مناسب هستند.
رئیس اداره فنی و عمرانی منطقه 4 شهرداری کرج یادآور شد: در این زمینه رایزنی های لازم با ادارات حفار انجام و مقرر شده است که هرچه سریعتر عملیات های عمرانی به اتمام رسد تا بتوان نهضت آسفالت را در این معابر انجام داد. وی اضافه کرد: در حال حاضر خیابانهای 215 و 213 مهرشهر به طور کامل آسفالت شده اند و مابقی خیابانها نیز طی چند روز آینده آسفالت خواهند شد. این مسئول از اجرای عملیات آسفالت در خیابانهای 101 به بالا خبر داد و گفت: شهروندان می توانند مشکلات خود را در زمینه آسفالت معابر به سامانه 137 اعلام کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود