20 مهر 1391
شماره خبر: 13033

هم صدایی البرزیان با مسلمانان جهان در محکومیت هتک حرمت به پیامبر(ص)

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

هم صدایی البرزیان با مسلمانان جهان در محکومیت هتک حرمت به پیامبر(ص)

سپیدار آنلاین: شهروندان ولایتی البرز با حضور با شکوه و بی نظیر خود در راهپیمایی بار دیگر مشتی محکم بر دهان هتاکان به اسلام و قرآن زدند.
اقشار مختلف البرزی از جمله اصناف، خانواده معظم شهدا، روحانیون و جوانان استان البرز با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از میدان شهدای کرج به سمت میدان امام خمینی(ره) حرکت کردند. عربیان استاندار البرز، حجت الاسلام کازرونی امام جمعه کرج، مدیران کل برخی از دستگاه ها، کاشانی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، سرهنگ باهک فرمانده سپاه کرج، فرماندار و معاونان استاندار البرز در این راهپیمایی حضور داشتند. این راهپیمایی که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شده است در پایان راهپیمایی و قبل از سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج قطعنامه قرائت شد.
دشمنان به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در حاشیه این راهپیمایی در جمع خبرنگاران استان البرز، اظهار داشت: دشمنان به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند. حسین کاشانی پور افزود: همانطور که شاهد هستیم جهان کفر و جریان سلطه طراحی و توطئه های مختلفی برای ضربه زدن به اسلام و مقابله با اسلام و حرکت ضد اسلامی دنبال می کند. وی ادامه داد: مدت ها این فرآیند آغاز شده است و شاهد ساخت فیلم های ضد اسلامی هالیوودی، انتشار کتاب موهن آیات شیطانی، انتشار کاریکاتور، قرآن سوزی و ساخت فیلم اهانت بار هستیم. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: با اینکه انزجار و خشم بیش از یک و نیم میلیارد مسلمانان جهان را مشاهده کرده اند ولی باز در فرانسه کاریکاتورها را تجدید چاپ کرده اند و حاکمان فرانسه نیز از آنها حمایت کرده اند. کاشانی پور تصریح کرد: این حرکت سپس به اسپانیا رسید و این امر بدین معنی است که این جریان ادامه دارد. وی اظهار داشت: مسلمانان هم لازم است که ادامه بدهند و انزجار خود را اعلام می کنند تا مسببین این اهانت ها مجازات شوند.
حرکت مسلمان ها باید استمرار پیدا کند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه حرکت مسلمان ها باید استمرار پیدا کند، اضافه کرد: ادامه و استمرار این حرکت ها مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است. وی افزود: امروزه شاهد این هستیم که این جریان در دنیا حتی در کشورهای اروپایی کشیده شده و در مرکز جهان کفر معتقدین به رسول الله(ص) جان بر کف به خیابان ها آمده اند و در کشورهای اسلامی علی رغم اینکه روسای دولت ها مخالف هستند ولی باز انزجار خود را اعلام می کنند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: نتیجه اینکار به سود جهان اسلام خواهد بود. وی گفت: در استان البرز یکبار شاهد راهپیمایی سراسری با حضور چشم گیر مردم بوده ایم و چندین اجتماع ضد دشمنان اسلام تاکنون برگزار شده است. کاشانی پور افزود: امروز مردم استان البرز با حضور پرشکوه خود عمق عشق و ارادت خود را به رسول الله (ص) نشان دادند. وی اظهار داشت: در کرج فرهنگیان، اصناف، ورزشکاران و شهرهای مختلف استان این حرکت را ادامه خواهند داد. وی ادامه داد: اگر چه دشمنان توطئه کردند و سودش به جهان اسلام رسید ولی جهان اسلام متوجه چهره پلید دنیای غرب که مدعی حمایت از ملت های مختلف و حقوق بشر هستند شد و ضدیت آنها با رسول الله(ص) و اسلام بر ملا شد.
دشمنان از بیداری اسلامی نگران شده اند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: دشمنان از بیداری اسلامی نگران شده اند و این دست و پا زدن ها به خاطر این است که از جهان اسلام عقب هستند.
وی اظهار داشت: با بیداری و هوشیاری ملت ها انشاالله شاهد نابوی صهیونسیم خواهیم بود و عاقبت جهان با صالحان خواهد بود.
مسلمانان توهین دشمنان به مقدسات را تحمل نمی کنند
استاندار البرز در حاشیه این راهپیمایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسلمانان توهین دشمنان به مقدسات را تحمل نخواهند کرد. اصغر عربیان افزود: امروزه شاهد خروش مسلمان کرج همگام با مردم مسلمان ایران و کل مسلمان در اقصی نقاط جهان هستیم. وی ادامه داد: مردم همواره ثابت کرده اند که در صحنه هستند و اهانت به مقدسات را تحمل نخواهند کرد. وی گفت: مردم همیشه با حساسیت و جدیت حضور در صحنه خود را به رخ جهانیان کشیده اند و این خروش مسلمانان استمرار خواهد داشت تا دشمنان را از اقدامات شنیع خود پشیمان کنند. استاندار البرز تصریح کرد: امروز شاهد خروش خودش مردمی هستیم که نشانگر تدین و پایبندی مردم این استان به آرمان های نظام و انقلاب و مقدسات خودشان است.
حق و ندای مردم ماندنی است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در راهپیمایی در جمع شهروندان البرزی اظهار داشت: حق و ندای مردم ماندنی است. حجت الاسلام محسن کازرونی افزود: بدخواهان اسلام و انقلاب بدانند که آنچه که ماندنی است حق و ندای مردم و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است. وی ادامه داد: برخی از شرق شناسان مانند فکویاما گفته اند که در مقابل غرب فقط اسلام و مسلمانان می توانند بیاستند. وی افزود: ملتی که برای هویت، عقیده و برای رسول الله و کتاب آسمانی خود از جان و مال و وقت خود می گذرند این ملت حتماً پیروز میدان خواهد بود. نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج با بیان اینکه امروزه غرب به دنبال گفتگو با ما نیست، اضافه کرد: امروز روز سئوال و جواب نیست و غرب پیامبر و انقلاب ما را خوب می شناسند.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود