20 مهر 1393
شماره خبر: 130484

ابراز رضایت شهردار کرج از پروژه بازگشایی ادامه بلوار ماهان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ابراز رضایت شهردار کرج از پروژه بازگشایی ادامه بلوار ماهان


شهردار کرج در بازدید از محل اجرای پروژه بازگشایی ادامه بلوار ماهان، از میزان پیشرفت فیزیکی و روند انجام انجام کار ابراز رضایت کرد.
شهردار کرج با همراهی مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی ضمن بازدید از پروژه های در حال انجام در موسسه تحقیقاتی دامپروری با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: خروجی مثبت اقدامات سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در این پروژه مشهود می باشد و این امر موجب خرسندی و رضایت خاطر مدیریت شهری است. وی با بیان اینکه، عمران شهری نیازهای زندگی شهروندی را مرتفع می کند، اظهارداشت: توسعه شهری با اجرای طرح های کلان عمرانی به نحو مطلوبی ممکن می شود زیرا پروژه های شهری زمینه را برای ایجاد ساختار های ایده آل و استاندارد شهری فراهم می کند. شهردار کرج با ارزیابی مثبت از اقدامات عمرانی صورت گرفته، عنوان کرد: پروژه های ارزنده و کارآمدی در سطح موسسه در حال اجرایی شدن است که بی شک تکمیل این طرح ها ضمن انتفاع منطقه، رضایتمندی شهروندان را در پی دارد.
کیفیت و کمیت از عناصر کاربردی اجرای طرح ها
در ادامه این بازدید، مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج با بیان اینکه پروژه های عمرانی باید به صورت کلان و متناسب با نیازهای شهر و زندگی شهروندی تدوین و اجرایی شود، گفت: "کیفیت" و "کمیت" از عناصر کاربردی اجرای این طرح ها محسوب می شوند. علی سلطانی مقدم با بیان این مطلب افزود: انجام پروژه هاي عمراني به نحوی که شهر را در مسیر آبادانی و عمران قرار دهد از اولویت های مهم شهرداری است که باید به جد مد نظر مدیران و مسئولان ذیربط قرار گیرد. وی تاکید کرد: پروژه های در حال اجرا در موسسه دامپروری اعم از جدولگذاری و ساخت سوله ها با بهره گیری از توانمندی پرسنل و کارشناسان به نحو مطلوب و کارآمدی اجرایی می شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود