3 آبان 1393
شماره خبر: 130563

اجرای عملیات نازک کاری و تاسیسات ساختمان اداری جدید سازمان عمران در مرحله اتمام

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای عملیات نازک کاری و تاسیسات ساختمان اداری جدید سازمان عمران در مرحله اتمام


مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از اجرای عملیات نازک کاری و تاسیسات الکتریکی ساختمان اداری جدید الاحداث (شماره 2) این سازمان خبر داد.
علی سلطانی مقدم با بیان اینکه عملیات اجرایی این ابنیه در مرحله پایانی قرار دارد، افزود: ساختمان اداری جدید سازمان عمران شهرداری کرج به منظور ایجاد فضای کافی براي قسمتهای مختلف اداری و كاركنان این سازمان تعبیه شده که تاسیسات آن 80 درصد، نصب سقف کاذب 75 درصد، دیوار پوشها 25 درصد انجام شده است و نمای آن نیز در دست انعقاد قرارداد بین پیمانکار و سازمان قرار دارد. وی افزود: پس از انجام طراحي اوليه ساختمان و اجرای فونداسیون و ستون های طبقه همکف و همچنین پس از عملیات بتن ریزی سقفهای ساختمان اداری سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، عملیات نازک کاری و نصب شیرآلات و کلید و پریز و نصب تاسیسات در دستور کار قرار گرفت و در مرحله اجرایی قرار دارد. این مسئول در ادامه از دیگر اهداف توسعه ساختمان اداری را ایجاد فضاسازی مناسب جهت ارتقای عملکرد و کاربری فیزیکی سازمان و تکریم ارباب رجوع و پیمانکاران عنوان کرد.
این مسئول اظهار داشت: این پروژه در قالب 4 طبقه و در مساحتی در حدود یکهزار و 100 متر مربع، در محوطه این سازمان در حال اجرا است. وی در ادامه افزود: میزان اعتباری که برای احداث این ساختمان در نظر گرفته شده در دو بخش تعریف شده است. مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: در این رابطه مقرر شده است که اعتبار اولیه آن از طریق شهرداری مرکز تامین و مابقی هزینه ها از محل درآمدهای سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج تهیه و تامین شود. سلطانی مقدم یادآور شد: این پروژه به صورت امانی- پیمانی در محوطه سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در حال انجام است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود