24 آبان 1393
شماره خبر: 131747

اطلاع یابی از دغدغه های شهروندان پایه عملکرد روابط عمومی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اطلاع یابی از دغدغه های شهروندان پایه عملکرد روابط عمومی است


مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد در جمع اعضای شورای اسلامی شهر کرج و تعدادی از مدیران شهرداری این کلانشهر تاکید کرد: اطلاع یابی پایه اصلی روابط عمومی و اطلاع رسانی در شهرداری است و ایجاد مراکز دریافت نظرات و خواسته های مردمی با همین رویکرد در همه شهرها بخصوص مشهد ایجاد و تقویت شده است.
مهدی رضوی کیا که میزبان بخشی از برنامه سفر دو روزه اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج به مشهد مقدس بود، این نکته را بیان کرد و اظهار داشت: تقویت سامانه 137 از جمله این اقدامات بوده است. رضوی کیا اعتبار روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد مقدس را در سال گذشته 7 میلیارد تومان عنوان و تاکید کرد: ماهیت حوزه اطلاع رسانی می طلبد که اعتبارات قابل توجهی به این بخش اختصاص یابد؛ زیرا تا زمانی که شهروندان به آنچه در این دستگاه خدمات رسان رخ می دهد وقوف و آگاهی کامل نداشته و درهای بسته جای شفافیت عملکرد را بگیرند، از مشارکت اجتماعی بی بهره خواهیم بود. وی با اعلام رضایت از توجه شورای اسلامی شهر مشهد به جایگاه و اهمیت روابط عمومی و بین الملل، اختصاص اعتبار ذکر شده به این حوزه را در حالی عنوان کرد که مجموع اعتبار شهرداری مشهد در سال 92 مبلغ 2 هزار میلیارد تومان بوده است. مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد، ضمن ابراز رضایت از باز شدن دریچه های گفتگو و تعامل میان مدیریت شهری دو کلانشهر مشهد و کرج اذعان داشت: شهرداری مشهد کوشیده است با سرلوحه قرار دادن اصل ارتباط در امور خود، به تقویت روابط با رسانه ها پرداخته و می کوشیم با گوش سپردن به انتقادات و طرح تمامی چالش‌ها و مشکلات با شهروندان در صدد رفع دغدغه ها و معضلات موجود برآییم. رضوی کیا، دعوت از کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی و هماهنگی به منظور بازدید آنها از بافت های فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی (ع) و حاشیه شهر مشهد را گامی عنوان کرد که برای انعکاس مشکلات موجود به مسئولان بالادست از سوی مدیریت شهری این کلانشهر صورت داده شده است. وی اظهار داشت: اکنون تمام کشور با مشکلات مشهد آشنا بوده و نسبت به رفع این دغدغه ها حساس هستند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود