26 آبان 1393
شماره خبر: 131904

تقویت سامانه مردمی 137 از اولویت های کاری این شهرداری برای رفع مشکلات شهروندان است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تقویت سامانه مردمی 137 از اولویت های کاری این شهرداری برای رفع مشکلات شهروندان است


شهردار شهر جدید هشتگرد اعلام کرد: سامانه پاسخگویی شهروندی 137یکی از ابزارهای قوی شهرداری در اطلاع یابی از اوضاع خدماتی شهر می باشد.
شهردار شهر جدید هشتگرد اعلام کرد: سامانه پاسخگویی شهروندی 137یکی از ابزارهای قوی شهرداری در اطلاع یابی از اوضاع خدماتی شهر می باشد. کامران عظیم زاده گفت: یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها انجام امور خدماتی شهر است و باتوجه به گستردگی و وسعت شهر، اطلاع یابی از مسائل تمامی مناطق شهری با تکیه بر مشارکت شهروندان کمک شایانی به رسیدگی به مسائل شهری خواهد کرد. ایشان اضافه کرد: سامانه مردمی 137 در گذشته نیز مورد استفاده قرار می گرفت اما در حال حاضر رویکرد جدید مجموعه شهرداری اولویت بخشیدن به اموری است که از طریق این سامانه به اطلاع ما می رسد. این رویکرد جدید در حوزه مدیریتی دارای برکات و فواید ویژه ای در مدیریت شهری است که شناخت مسایل و مشکلات مبتلابه مردم و برقراری پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان را میسر می کند. شهردار توضیح داد: دلیل این اهمیت مشارکت شهروندان در ساماندهی به امور شهری است و شهروندی که مسائل و مشکلات شهری که در حیطه وظایف شهرداری است را رصد کرده و با اعتماد به مجموعه شهرداری این مسائل را به ما منتقل می کند شایسته اولویت بخشی در پیگیری و رفع امور مربوطه می باشد و این اقدام با هدف ترویج مشارکت عمومی، اقدام سریع در رفع نواقص شهری، احیای روحیه همکاری بین شهروندان و شهرداری و جمع بندی نیازها و مطالبات شهروندان انجام می شود. عظیم زاده تآکید کرد: به تمامی معاونین و مسئولین واحدها ابلاغ شده است که هر پیامی که از طریق این سامانه به معاونت ها برای پیگیری و اجرا ابلاغ می شود به منزله ابلاغ پیام از سوی شخص بنده تلقی شده و تمام معاونین و مجموعه شهرداری موظف به رسیدگی سریع به آن هستند.
ایشان در انتها ضمن اشاره بر اهمیت سامانه پاسخگویی 137 از عزم جدی شهرداری به رسیدگی سریع به درخواست ها و شکایات مردمی از طریق این سامانه خبر داد و افزود: تقویت سامانه پاسخگویی 137 که به صورت شبانه روزی فعال می باشد از اولویت های کاری این شهرداری برای رفع مشکلات شهروندان می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود