28 آبان 1393
شماره خبر: 132034

نشست هم اندیشی رئیس شورای شهر با رؤسای سابق شورای شهر محمدشهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نشست هم اندیشی رئیس شورای شهر با رؤسای سابق شورای شهر محمدشهر


در راستای استفاده از تجارب گذشته و دیدگاه های کارشناسی افرادی که خود روزی رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر بوده اند، با دعوت از تمامی رؤسای شورای اسلامی شهر محمدشهر از ابتدا تاکنون در محل شورای اسلامی شهر محمدشهر اولین جلسه مذکور برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر بابایی خلاصه ای از عملکرد شورای چهارم و شهرداری محمدشهرازتاریخ شروع به کاراین دوره از شورا را به شرح ذیل بیان کرد:
- جلوگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز تا حد بسیار زیاد
- آسفالت بسیاری از خیابان ها و کوچه ها طبق اولویت بندی انجام شده
- کاهش عوارض پس از کمیسیون ماده صد تا سقف 50 درصد
- ایجاد میدان ها و معابر جدید در سطح شهر
-انجام اصلاحات هندسی در سطح شهر با هماهنگی پلیس راهور جهت کاهش تصادفات
- دعوت از سرمایه گذاران عمده و تشکیل جلسه جهت به سامان رساندن پروژه تجاری اداری ابتدای عباس آباد
-کاهش هزینه دفن اموات در محمدشهر باتعامل با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز و پیگیری جهت ساخت آرامستان 700 هکتاری جنوب استان
دکتر بابایی در ادامه گفت: ما از بزرگان شهر تقاضای کمک و همکاری در رفع مشکلات موجود در احداث کمربندی محمدشهر و کمک در جذب سرمایه گذار برای شهر را داریم. وی گفت: احداث چند پل عابر پیاده و تملک املاک جهت بازگشایی معابر از جمله پروژه هایی خواهد بود که در آینده نزدیک در شهر اجرا خواهند شد. رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر به تشکیل جلساتی مانند جلسه با مدیر فروشگاه های رفاه استان جهت ایجاد یک شعبه در محمدشهر، جلسه با رئیس سازمان تبلیغات استان جهت افتتاح نمایندگی سازمان تبلیغات در محمدشهر و جلسه با رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج جهت آموزش و تجهیز و تست گرفتن از نیروهای آتش نشانی محمدشهر، اشاره کرد. در ادامه این جلسه آقایان حاج احمد مهین خاکی، علیرضا مصدق، بیژن امین خاکی و مصطفی سوری با تقدیر و استقبال از برگزاری جلسه فوق به بیان نظرات مشورتی خود در رابطه با حل مشکلات و معضلات محمدشهر پرداختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود