1 آذر 1393
شماره خبر: 132155

اندیشه های بلند بسیجیان مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان انقلاب شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اندیشه های بلند بسیجیان مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان انقلاب شده است


شهردار کرج اظهار داشت: تفکرات بسیج، ارزشهای انقلاب را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار کرده است و امروز صیانت از این حرکت عظیم وظیفه هر ایرانی است.
علی ترکاشوند ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان، بیان کرد: هفته بسیج بزرگداشت جان فشانی ها و از خود گذشتگی های عده ای است که سربلندی و سرافرازی این سرزمین را با تفکرات عمیق، انقلابی و اسلامی خود حفظ و نگهداری کردند. وی با اشاره به فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج در چهارم ‌آذرماه سال ۱۳۵۸، این فرمان را زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه ‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نام «بسیج» خواند و گفت: فرمان امام (ره) در تأسیس بسیج باعث شد که جوانان با ایمان و پرشور این آب و خاک با تمام وجود و با رشادت‌های وصف ناشدنی در دفاع از میهن اسلامی همه سختی‌ها و ناملایمات را به جان بخرند و در راه رسیدن به هدف با شجاعتی بی‌نظیر در مقابل تهاجم نظامی استکبار جهانی ایستادگی کنند. ترکاشوند، اضافه کرد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس با فدا کردن جان خود که با ارزش‌ترین موهبت الهی است، ارزشی بی‌بدیل را به تاریخ اسلام و ایران هدیه کردند و امروز صیانت از این حرکت عظیم وظیفه هر ایرانی است. وی، احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب را مهمترین و بارزترین ویژگی یک بسیجی دانست و افزود: بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایرا ن در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند. ترکاشوند با بیان اینکه حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نمی شود، عنوان کرد: بسیج در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی اعم از علمی و فکری، اجتماعی و فرهنگی و... نقشی اثر گذار دارد.
هفته بسیج هفته تجدید آرمان های انقلاب است
شهردار کرج، هفته بسیج را هفته تجدید با آرمان های انقلاب اسلامی خواند و با بیان اینکه بسیج بازویی قدرتمند برای دفاع همه جانبه از کشور و صیانت از آرمان های مقدس انقلاب است، گفت: بسیج رکن اصلی بازخوانی دوباره ارزش های انقلاب و رویداد بزرگ تاریخی است. ترکاشوند با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج، اظهارداشت: استکبار جهانی با درک جایگاه و تاثیرگذاری فرهنگ بسیجی در جامعه همواره با توطئه های داخلی و خارجی تلاش دارد اهداف بسيج را هدف قرار دهد که خوشبختانه تدبیر و اندیشه های بلند و نافذ بسیجیان مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شومی است در سر دارد. وی، بسیج را درک عمیق و ریشه ای انقلاب، اعتماد، ارادت به انقلاب اسلامی، معنی کرد و افزود: بسیج با ظهور انقلاب اسلامی و تدبیر بنیان گذار انقلاب، امام خمینی (ره) متولد شد و در باور ملت های مسلمان رشد کرد. ترکاشوند، بیان کرد: فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشد آفرینی است در ذهن همه افراد جامعه، حرکتی هم سو را به دنبال می کند و بی شک در جامعه امروز همه دستاوردهای علمی، فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و پیشرفت های نظامی را مرهون تفکرات بسیجی هستیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود