3 آذر 1393
شماره خبر: 132344

شهرداری منطقه 3 كرج از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت به همكاری كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهرداری منطقه 3 كرج از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت به همكاری كرد


معاون معماری و شهرسازی منطقه 3 شهرداری کرج از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشارکت در طرحهای عمرانی این منطقه دعوت به همکاری کرد.
فرشاد طالبی افزود: بستر مشارکت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در ساخت مراکز تجاری، فرهنگی و تفریحی، بیمارستان، پارکینگ طبقاتی در این منطقه فراهم است و از این گذر می توان بخشی از محرومیت های شهرستان فردیس را مرتفع ساخت. وی با بیان اینکه شهرداری منطقه 3 برای توسعه و آبادانی، سرمایه گذاران بخش خصوصی را با آغوش باز حمایت و استقبال می کند، گفت: مدیریت شهری باور دارد فعالان بخش خصوصی تنها در یک بستر برد - برد حاضر به سرمایه گذاری در توسعه زیر ساخت ها می شوند که بر همین اساس، مشکل خاصی برای تحقق این مهم وجود ندارد. طالبی افزود: این شهرداری با همکاری بخش خصوصی مراکز خرید، فرهنگی، تفریحی و خدماتی احداث می کند. وی اظهار کرد: زمینه مشارکت در این منطقه فراهم است لذا با توجه به پتانسیل و ظرفیت های موجود سرمایه گذاران بخش خصوصی در این منطقه جذب خواهد بود.
مالكان بافت های فرسوده منطقه 3 از تسهیلات ویژه برخوردار می شوند
فرشاد طالبی در بخش دیگری از سخنانش افزود: در راستای اجرای طرح احیای بافت های فرسوده این منطقه، علاوه بر اعمال تخفیف طراحی و حق نظارت مهندسین ناظر، یک طبقه مازاد بر تراکم مصوب به عنوان تشویقی برای مالکین در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: با توجه به پایین بودن متراژ املاک واقع شده در بافت فرسوده و عدم تجمیع پلاکها توسط مالکین، شهروندان کمتر برای احیای بافت فرسوده تمایل دارند اما امیدواریم با توجه به امتیازات فوق مالکان برای نوسازی پلاکهای فرسوده خود هر چه زودتر اقدام کنند. طالبی اظهار کرد: شهروندان ساکن می توانند با مراجعه به واحد شهرسازی این منطقه علاوه بر برخورداری از تخفیف عوارض پروانه ساختمانی از تسهیلاتی مانند تقسیط بدون کارمزد و باقیمانده عوارض با حداکثر سه سال دوره تقسیط، محفوظ ماندن حق امتیاز خدمات زیر بنائی از قبیل آب، برق، گاز، و نظاریر آن پس از نوسازی بدون دریافت حق نگهداری، قابلیت تبدیل به تسهیلات خرید برای سازنده و چند امتیاز دیگر ارائه شده در خصوص بافتهای فرسوده بهره مند شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود