23 مهر 1391
شماره خبر: 13237

ضرورت توسعه فضاهای سبز در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت توسعه فضاهای سبز در کرج

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج بر ضرورت توسعه فضاهای سبز در این کلانشهر تأکید کرد و گفت: کلانشهر کرج برای رسیدن به استانداردهای لازم در زمینه فضاهای سبز نیازمند همکاری شهرهای اقماری است.
عباس زارع در جلسه ستاد فضاهای سبز کرج اظهار داشت: طرح‌های بسیاری به منظور توسعه فضاهای سبز در این کلانشهر انجام شده است، اما نیاز جمعیت می‌طلبد تا طرح‌های بیشتری را در این راستا اجرایی کنیم. وی تأکید کرد: باید سرانه‌های فضاهای سبز در این کلانشهر را با رشد و توسعه همراه کنیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذاری نکنیم. این مسئول گفت: برای این که بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم باید پارک‌های محله‌ای و تفرجگاه‌ها را افزایش داده و با تمام توان در مسیر توسعه فضاهای سبز گام برداریم.
زارع با تأکید بر این که شهرهای اقماری برای ایجاد این گونه فضاها باید همکاری‌های لازم را داشته باشند تصریح کرد: این سازمان چشم‌اندازی را برای ارتقای حوزه فضای سبز این کلانشهر تهیه و تدوین کرده که در این زمینه شهرهای اقماری این کلانشهر باید همکاری‌های لازم را داشته باشند. زارع توزیع یکسان پارک‌ها در سطح شهر را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید میزان سرانه‌های فضاهای سبز در این کلانشهر را در مناطق مختلف یکسان کنیم. وی بر لزوم وجود 350 پارک در سطح مناطق 12 گانه شهرداری کرج تاکید کرد و اذعان داشت: در این زمینه شهرداری در حد توان و امکانات خود، با استفاده از اعتبارات اختصاصی سعی در احداث و توسعه پارک‌های این کلانشهر دارد.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود