5 آذر 1393
شماره خبر: 132543

جمع آوری 121 عدد تابلو و بنر غیرمجاز در منطقه 7

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جمع آوری 121 عدد تابلو و بنر غیرمجاز در منطقه 7


مدیر منطقه 7 کرج از جمع آوری 121 عدد تابلو و بنر مزاحم توسط حوزه خدمات شهر این منطقه طی یک هفته گذشته خبر داد و گفت: طرح ویژه برخورد با عاملان سد معبر در این منطقه در حال اجرا است.
حسین شریف کاظمی اظهار داشت: به منظور تسهيل در خدمات رساني و توسعه رفاه حال حوزه خدمات شهری این منطقه در هفته گذشته اقدامات مهمی را به انجام رسانده است. مدیر منطقه 7 کرج اظهار داشت: فنس کشی دور زمین والیبال پارک شهید بهشتی منطقه به مساحت 600 مترمربع، طراحی و اجرای نقاشی دیواری، واقع در خیابان قائم نبش کوچه لاله به متراژ 115 متر مربع و جمع آوری تابلو و بنرهای مزاحم به تعداد 121 مورد اجرایی شد. این مسئول همچنین از برشکاری موانع فلزی در معابر اصلی و بلوار باغستان به تعداد هشت مورد خبر داد و افزود: اجرای نقاشی دیواری در بلوار باغستان ابتدای خیابان علامه مجلسی از ديگر اقدامات حوزه خدمات شهری این منطقه در هفته گذشته است.
اجرای طرح ویژه سد معبر در منطقه 7
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج در ادامه از اجرای طرح ویژه رفع سد معبر از معابر عمومی این منطقه با جمع آوری تابلوها و بنرهای غیرمجاز خبر داد و با اشاره به اینکه رفع سد معبر در سطح شهر وظیفه ذاتی شهرداری است، عنوان کرد: این موضوع با جدیت تمام از سوی شهرداری این منطقه برابر با تبصره یک، بند 2 ماده 55 قانون شهرداری ها پیگیری و اجرا می شود. وی اظهار داشت: در راستای برخورد با ناهنجاری های سیمای شهری و پاکسازی آنها از چهره شهر، عوامل کنترل و نظارت منطقه طی یک عملیات ضربتی اقدام به رفع سد معبر از معابر عمومی و جمع آوری تابلوهای و بنرهای غیرمجاز از سطح معابر کردند. این مسئول با اشاره به جمع آوری و متفرق کردن خودروهایی که ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده بودند، افزود: بیش از 9 عدد از این دستگاه ها توسط عوامل حوزه کنترل و نظارت به پاركينگ عمومي منتقل شدند. شریف کاظمی، دست فروشان را یکی از عاملان سد معبر دانست و با تاكيد بر جمع آوري اينگونه مشاغل گفت: تحقق اين مهم نقش بسزايي در رفاه حال شهروندان دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود