8 آذر 1393
شماره خبر: 132626

نصب و بهسازی علائم ترافیکی در سطح منطقه یک شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نصب و بهسازی علائم ترافیکی در سطح منطقه یک شهرداری کرج


مدیر منطقه یک شهرداری کرج از نصب علائم ترافیکی در راستای بهسازی آنها در سطح منطقه خبر داد و افزود: با تلاش حوزه فضای سبز این منطقه اقداماتی جهت آبیاری درختان منطقه در 2 فاز در حال انجام است.
مصطفی خدابین عنوان کرد: با توجه به بررسی و بازدید های صورت گرفته از سطح معابر و خیابان های منطقه 1 کرج، با همکاری حوزه ترافیک اقدام به نصب علائم ترافیکی آغاز شد.
این مسئول گفت: در این راستا چند عدد جهت نما گروهبانی در بلوار گلستان ابتدای خیابان های تختی، صداقت و حسینی نصب و بهسازی شد. وی با اشاره به بهسازی سه عدد شورن در حاشیه میدان گلستان، از نصب 4 عدد نیوجرسی در خیابان کمالی کوچه توکلی خبر داد و افزود: جمع آوری سه عدد شورن در بلوار طالقانی بالاتر از خیابان میخک نیز به اتمام رسیده است. خدابین در ادامه اظهار داشت: نصب و بهسازی دو عدد تابلو راهنمائی در ابتدای بلوار 45 متری بسیج، باند جنوبی و دو تابلوی دیگر در میدان مهران از دیگر اقدامات انجام شده می باشد. مدیر منطقه 1 کرج یادآور شد: با توجه به طرح خط کشی محوری در سطح تمامی معابر منطقه، پیمانکار این طرح ملزم به رفع معایب و اجرای مجدد خط کشی در اکثر معابر از قبیل بلوار طالقانی، بلوار شهید دکتر بهشتی، بلوار جانبازان 45 متری بسیج، بلوار شریعتی و خیابان بهار شده است.
ایجاد شبكه آبیاری تحت فشار درختان معابر عظیمیه
مصطفی خدابین در ادامه به برخی اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه و حفظ فضای سبز این منطقه اشاره کرد و گفت: لچکی های جدید در تقاطع خیابان تختی و شریعتی اسلام آباد احداث شده است. وی بیان کرد: عرصه این لچکی ها بیش از هزار متر مربع در 4 قسمت مجزا است که با کاشت گونه های گیاهی در آنها توسعه قابل توجهی در فضای سبز منطقه ایجاد شده است. مدیر منطقه 1 کرج در خصوص شبکه آبیاری تحت فشار درختان معابر عظیمیه گفت: هر سال مبالغ زیادی صرف آبیاری درختان محدوده عظیمیه توسط تانکرهای آبرسانی می شد که این موضوع با توجه به شیب زیاد و کهنسال بودن درختان عملاً کیفیت مطلوب نداشت و در طولانی مدت منجر به تضعیف درختان می شد. خدابین افزود: با توجه به این مسئله با کارشناسی های صورت گرفته، مقرر شد فاز اول آبیاری درختان عظیمیه با صرف هزینه ای بالغ بر 2 میلیون تومان عملیاتی شود که پس از اتمام فاز دوم آن آغاز می شود. این مسئول گفت: با شروع فاز دوم این آبیاری عملاً آبیاری تانکری درختان معابر عظیمیه حذف خواهد شد و ضمن کاهش هزینه های مربوطه به حفظ و نگهداری این درختان، با افزایش راندمان آبیاری در آینده ای نزدیک شاهد رشد مطلوب این درختان خواهیم بود. مدیر منطقه 1 کرج در پایان بیان کرد: در فاز اول این پروژه، آبیاری درختان بلوار طالقانی شمالی، بلوار استقلال شمالی، بلوار 45 متری کاج و بلوار گلستان انجام شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود