10 آذر 1393
شماره خبر: 132826

بازدید اعضای کمیته مناسب سازی معابراستانداری البرز از پروژه های عمرانی در دست اجرا

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بازدید اعضای کمیته مناسب سازی معابراستانداری البرز از پروژه های عمرانی در دست اجرا


مدیر منطقه 4 شهرداری کرج از بازدید اعضای کمیته مناسب سازی معابر استانداری البرز از پروژه های عمرانی و خدماتی در حال اجرا در این بخش از کلانشهر خبر داد.
مجید کمالی نژاد عنوان کرد: اعضای کمیته مناسب سازی معابر استانداری البرز، طی بازدیدی از روند مناسب سازی و استانداردسازی معابر در حال اجرا این منطقه بازدید کردند.
مدیر منطقه 4 شهرداری کرج اظهار داشت: همچنین این اعضا در روند بازدید به دیدار تعدادی از جانبازان و معلولین ساکن در این منطقه رفتند و از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته های آنها قرار گرفتند. این مسئول بیان کرد: در جریان این بازدید ها که به صورت دوره ای برگزار می شود، نمایندگانی از استانداری البرز، فرمانداری کرج، بهزیستی البرز و شهرداری کرج حضور یافته و نسبت به مناسب سازی معابر در راستای رفاه حال معلولین و جانبازان تصمیماتی را اتخاذ می کنند. گفتنی است در این دیدار جانبازان ساکن در منطقه 4 کرج از اقدامات و پیگیری های ویژه این شهرداری در برطرف کردن موانع موجود برای تردد و حضور آنان در جامعه تقدیر و تشکر کردند. از اقدامات منطقه 4 شهرداری کرج در هفته های اخیر برای رفاه حال معلولین و جانبازان می توان به بهسازی پارک شاهد واقع در فاز 4 این منطقه و ساخت پیست سلامتی مخصوص برای این عزیزان اشاره کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود