26 آذر 1393
شماره خبر: 133814

معرفی سازمان عمران شهرداری کرج در کتاب ششمین همایش ملی قیر و آسفالت ایران

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

معرفی سازمان عمران شهرداری کرج در کتاب ششمین همایش ملی قیر و آسفالت ایران


سرپرست واحد پژوهش سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از معرفی این نهاد در کتاب ششمین همایش و نمایشگاه ملی قیر و آسفالت و ماشین‌آلات وابسته خبر داد.
حمید منصور کیایی اشاره ای به شرکت این واحد در ششمین همایش ملی قیر و آسفالت ایران کرد و افزود: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی تهران در کتاب ششمین همایش ملی قیر و آسفالت ایران و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات وابسته به معرفی سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج پرداخت. وی اظهار داشت: این همایش به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و شرکت نشرفن برگزار شد. این مسئول در ادامه هدف از شرکت در این همایش و نمایشگاه را فرصتی برای حضور و آشنایی با شیوه های نوین این صنعت و همچنین آشنایی با ﺧﻮاص اﯾﻦ دو ﻣﺎده به شمار آورد. یادآور می شود در این کتاب آمده است: شــهرداري كرج با توجه به گسترش روزافزون جمعیت و لزوم فراهم آوردن شرایط و امکانات گسترده رفاهی و عمرانی خاص شهرنشینی،پرو‍‍ژه هاي عمراني فراواني را در دست طراحي و اجرا دارد که با توسعه شهر روز به روز برتعداد اين پروژه ها افزوده مي گردد، لذا در راستای نیل به اهداف عالیه شهرداری در سال 1390 سازمان عمران و نوسازی به عنوان اصلی ترین بازوی اجرایی شهرداری کرج در زمینه های عمرانی تاسیس گردید.
به طور خلاصه فعالیت سازمان شامل:
- انجام پروژه های امانی توسط نیروهای امانی
- انجام پروژه های پیمانی توسط پیمانکار
- انجام فعالیت تولیدی
- سیاستگذاری پروژه های عمرانی از لحاظ کیفی، کمی، مالی و زمانی
- ساماندهی بافت های فرسوده
- تحقیق، پژوهش، آموزش فنون مهندسی مرتبط با فعالیتهای سازمان
شایان ذکر است سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج نخستین دارنده گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت در سطح استان البرز و تنها دارنده گواهینامه فنی به عنوان ارگان دولتی از سوی مركز تحقیقات راه، مسكن و شهرسازی می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود