8 دی 1393
شماره خبر: 134396

حماسه 9 دی از شاخص ترین مناسبت های تاریخ ایران زمین است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حماسه 9 دی از شاخص ترین مناسبت های تاریخ ایران زمین است


شهردار کرج با گرامیداشت حماسه ملی 9 دی، از این مناسبت به عنوان فرصتی مغتنم برای تجدید پیمان دوباره با آرمان های ناب انقلاب اسلامی و وصایای شهیدان گرانقدر یاد کرد و اظهار داشت: حماسه 9 دی از شاخص ترین مناسبت های تاریخ ایران زمین است.
علی ترکاشوند ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی ماه اظهارداشت: این حماسه سراسر اقتدار، اعتقاد، باور و عزت اسلامی بود که با محوریت ملت بزرگ ایران متجلی شد. وی، گفت: مردم در این روز ثابت کردند برای اقتدار و عزت ایران اسلامی از جان نیز مایه می گذارند و در این راه با تکیه بر دین مداری و ولایت مداری راه را بر هر نفوذ و توطئه ای از سوی دشمن می بندند و این بدان معناست که مردم ایران برخاسته از نظام و انقلابی هوشیار هستند. ترکاشوند ادامه داد: حماسه 9 دی از کلیدی ترین و شاخص ترین مناسبت های تاریخ ایران زمین است که تکرار آن، تکرار پایداری ملت ایران است، ملتی که انقلاب را با خون خود رقم زد و برای ماندگاری آن نیز از جان می گذرد. وی، گفت: دشمن در همه زمان ها با قصد تخریب نظام و با برنامه ریزی دقیق اقدام به توطئه و تقرفه اندازی در بطن مردم کرده است که خوشبختانه ملت با آگاهی و هوشیاری همه فتنه های دشمن را خنثی کردند و بی شک حماسه 9 دی از نمونه های بارز دفاع مردم از نظام با تکیه بر ولایت پذیری و ایمان الهی بود. وی، بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت بصیرت افزایی و دشمن شناسی در جامعه را یادآور شد و افزود: در خنثی کردن توطعه دشمن در 9 دی ماه، تفکر و روشنگری عمیقی همراه با اندیشه های والایی که اعتقاد به نظام از مهمترین است، نهفته بود. ترکاشوند ادامه داد: انتقال و بازگو کردن زوایای مختلف این رویداد تاریخی به نسل آینده حائز اهمیت است زیرا تداوم انقلاب به دست آیندگانی صورت می گیرد که توسط نسل انقلاب پشتیبانی و آگاه شده باشند.
ثبات وفاداری مردم به اسلام در حماسه 9 دی
شهردار کرج در ادامه با بیان اینکه، ملت انقلابی ایران، همواره وفاداری خود را به ایران و نظام ثابت کرده اند، اظهارداشت: حماسه بزرگ 9 دی نیز نشانه وفاداری مردم ایران به مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی است. ترکاشوند، حماسه 9 دی ماه را انقلابی بزرگ خواند و افزود: حضور حماسی مردم ایران اسلامی در این حماسه که با آگاهی و بصیرت در برابر توطئه های دشمنان همراه بود، بار دیگر اقتدار نظام را به اثبات رساند و باعث ناامیدی دشمنان اسلام شد. وی گفت: اتحاد و انسجام ملت ایران و حضور حداکثری آنها به دشمنان نشان داد، نفوذ به حریم ایران و ملت انقلابی غیر ممکن است، زیرا ملت بزرگ ایران اسلامی ملتی هوشیار و معتقد به نظام هستند و هیچ حربه ای هم نمی تواند این اعتقاد را متزلزل کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود