8 دی 1393
شماره خبر: 134401

غلامرضایی، قهرمانی تیم فوتبال شهرداری کرج در مسابقات کارگران کشور را تبریک گفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

غلامرضایی، قهرمانی تیم فوتبال شهرداری کرج در مسابقات کارگران کشور را تبریک گفت


رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج، قهرمانی تیم فوتبال شهرداری این کلانشهر در مسابقات کارگران کشور به میزبانی مشهد مقدس را تبریک گفت و خواستار توجه ویژه مسئولان به مطالبات قشر ورزشکار شد.
تیم فوتبال شهرداری کرج که برای شرکت در مسابقات کارگران کشور به پایتخت معنوی ایران اسلامی (مشهد مقدس) اعزام شده بود، با پیروزی برابر حریفان، اقتدار مردانِ مدیریت شهری را به رخ تیم های مراکز دیگر استانها کشید و با کسب عنوان قهرمانی و ایستادن بر روی سکوی نخست رقابت ها، برای ایران کوچک و شهروندان البرزی افتخار آفرین شد.
تیم شهرداری کرج که به نمایندگی از استان البرز در این پیکارها حضور یافته بود، با گذر از سد تیم های تهران (سه بر یک)، اصفهان (دو بر صفر) و هرمزگان (یک بر صفر) و کسب مجموعا 9 امتیاز طلایی، با اقتدار بر جایگاه قهرمانی مسابقات تکیه زد و همچنین جواز حضور در المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگران کشور که اسفند ماه جاری به میزبانی شهر ساری برگزار می شود را کسب کرد. در پی این پیروزی شیرین و موفقیت غرور آفرین، یکی از نمایندگان مردم کرج در پارلمان شهری طی گفتگویی قهرمانی غیورمردان مدیریت شهری در مسابقات کارگران کشور را به آنان و خانواده هایشان تبریک گفت و توفیقات روز افزون شان را از درگاه باری تعالی خواستار شد. حجت اله غلامرضایی ادامه داد: در جهان کنونی، عرصه های ورزشی به میدان رقابت ملت ها تبدیل شده اند و هر بار که با کسب عنوان قهرمانی توسط یکی از ورزشکاران، پرچم سه رنگ کشورمان بر فراز پرچم دیگر کشورها به اهتزاز در می آید، دنیا به عمق اقتدار و عزت مردمان این مرز و بوم بیش از پیش پی می برد. وی با بیان اینکه ورزشکاران حرفه ای و قهرمانان بخشی از وجودشان و البته بهترین سال های زندگی خود را وقف افتخار آفرینی و اعتلای میهن اسلامی کرده اند، گفت: مسئولان در برابر این ایثار بزرگ رسالتی جز رسیدگی به دغدغه ها و مطالبات قشر ورزشکار ندارند و باید به سمتی حرکت کنیم که آنان بدون دغدغه مالی بتوانند زمان و انرژی شان را بر انجام تمرینات فشرده و کسب مدال های طلایی برای شادی ملت متمرکز کنند. این عضو پارلمان شهری کرج خاطر نشان کرد: راه اندازی مراکز استعدادیابی و پرورش قهرمانان ورزشی از سنین پایه در تقویت و توسعه زیر ساخت های ورزشی نقش بسزایی دارد و از این گذر، قادر به پشت سر گذاشتن رقیبان و کسب جایگاه بهتر در ورزش دنیا هستیم. غلامرضایی، کمک به توسعه ورزش های همگانی و ترویج ورزش صبحگاهی را یکی از اولویت های مدیریت شهری کرج در راستای ایجاد فرصت های برابر برای دسترسی عموم مردم به امکانات ورزشی دانست و تصریح کرد: در کنار این اقدام، همچنین کمک به باشگاه های فرهنگی و ورزشی، حمایت از تیم های ورزشی و تجلیل از قهرمانان نیز در دستور کار قرار دارد که البته نیک می دانیم این اقدامات در برابر ایثار و شجاعت بزرگِ آنان واقعا ناچیز است. وی در پایان گفت: قهرمانی تیم فوتبال شهرداری کرج در مسابقات کارگران کشور موجبات شادمانی نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر را پدید آورد و خداوند عالم را برای داشتن چنین قهرمانانی در بدنه مدیریت شهری شاکرم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود