9 دی 1393
شماره خبر: 134555

مردم در آزمون بصیرت سیاسی نمره قبولی گرفتند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مردم در آزمون بصیرت سیاسی نمره قبولی گرفتند


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با ارسال پیامی، ضمن گرامی داشت حماسه نهم دی ماه، این روز را روز شرکت مردم در آزمون بصیرت سیاسی ملت فهیم ایران عنوان کرد.
در این پیام آمده است:
بسمه تعالی
طراحان انقلاب های مخملین در کشورهای آسیای میانه، در ادامه سیاست های مذبوحانه خود برای مبارزه با ملت های آزادی خواه، توطئه براندازی نظام اسلامی را در راهبرد سیاست های استکباری قرار داده و به بهانه انتخابات، توطئه انقلاب رنگین را در ایران اسلامی طراحی کردند. آنان غافل از پیوند عمیق امت ایران با امام و رهبر خود، با خیالی واهی و به امید ساقط کردن حاکمیت اسلامی، تمام امکانات نرم افزاری و مادی خود را انباشه و با پیوند ناجوانمردانه با کلیه گروهک های معاند نظام دینی، کوشیدند طعم خوش پیروزی ملت ایران را در حماسه سیاسی انتخابات 22 خرداد تلخ کنند. اگرچه دشمن با اغفال عوامل درون حاکمیت زمینه براندازی را به خیال خود فراهم کردند ولی ملت شجاع ایران که ریشه در نهضت عاشورا و کربلا دارد با ندای لبیک یا خامنه ای توانستند در نهم دی ماه 88 انقلابی بزرگتر را به رخ جهانیان کشیده و وفاداری خود را به ولایت و اسلام به نمایش بگذارند.
امروز در سالروز این حماسه بزرگ و به یادماندنی بار دیگر ملت قهرمان و وفادار ایران ضمن دفع ترفندهای فتنه گران، حمایت قاطع خود را از حاکمیت نظام اسلامی اعلام کرده و همچنان با بصیرت سیاسی پیرو حسین(ع) زمان، سیدعلی خامنه ای، باقی خواهند ماند.
سعید فیروزگاه
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود