9 دی 1393
شماره خبر: 134557

اصلاح هندسی و مناسب سازی میدان شکوفه در منطقه 8 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اصلاح هندسی و مناسب سازی میدان شکوفه در منطقه 8 کرج


مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، از اجرای عملیات اصلاح هندسی و مناسب سازی میدان شکوفه واقع در منطقه 8 شهرداری کرج خبر داد.
علی سلطانی مقدم با اعلام این خبر، افزود: در راستای بهبود شبکه معابر شهری اصلاح هندسی و مناسب سازی میدان شکوفه در انتهای بلوار مولانا واقع در جهانشهر اجرایی شد.
وی در ادامه عنوان کرد: اصلاح هندسی و مناسب سازی این پروژه باحجم تقریبی 210 متر مکعب و 300 متر طول جدول گذاری به اتمام رسید. این مسئول اظهار داشت: با اجرای عملیات مذکور زمینه تسهیل در حرکت وسایل نقلیه و دانش آموزانی که در این مسیر تردد دارند، فراهم می شود. این مسئول با تاکید بر ضرورت اجرای این طرح، گفت: بازنگری در حجم ورودی ترافیک به میدان شکوفه به دلیل قرار گرفتن این میدان در مسیر ارتباطی و نقطه اتصال معابر پرترافیک منطقه، ضرورت داشت. مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج یادآور شد: این پروژه با تصویب کمیته فنی ترافیک شهر کرج عملیاتی شد که این امر تعیین جهت حرکت را در میدان شکوفه تسهیل می کند. سلطانی مقدم تاکید کرد: ایمن‌سازی محورهای اصلی و فرعی به منظور جلوگیری از بروز حوادث شهری و حفظ جان شهروندان در ترددهای شهری و رانندگی انجام می‌شود. گفتنی است؛ این پروژه توسط سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج و با همکاری حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در حال انجام است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود