10 دی 1393
شماره خبر: 134596

9حماسه دی تجلی پیوند ناگسستنی امت با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

9حماسه دی تجلی پیوند ناگسستنی امت با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه است


عضو شورای اسلامی کرج گفت: ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی در 9 دی نشان دادند که باآگاهی و شجاعت کامل در برابر تمامی توطئه های دشمنان می ایستند و پیوندی عمیق با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه و رهبری نظام دارند.
فاطمه اسکندری خاطر نشان کرد: ملت ایران بارها ثابت کرده اند که در هرجایی که با شجاعت، و ایمان وارد میدان شدند تمام مشکلات و بزرگترین موانع در مقابل اراده مردم از بین می رود. همچون دوران پیروزی انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس که در آن دوران نیز ملت ایران با ایمان،اخلاص،بصیرت،تبعیت از ولایت فقیه و آموزه های اسلامی نشان دادند در برابر دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی با هر مانع و دشمنی مقابله خواهند کرد. وی ادامه داد: 9 دی‌ماه 88 نشان داد که پیوند امت اسلامی ایران با اسلام، امام و انقلاب که استقلال‌، عظمت، وحدت و دهها موهبت دیگر را به دنبال داشته است پدیده‌ای مستحکم، بی بدیل و شجره‌ای تناور است که در برابر دسیسه ها و توطئه های دشمنان در مسیر حرکت و پیشرفت انقلاب اسلامی، سرافراز و ایستاده تر از همیشه است. اسکندری اظهار داشت: در حماسه 9 دی یکبار دیگر روح و ماهیت انقلاب اسلامی ایران در برابر دید تمامی دنیا به نمایش عزتمندانه و غرور آفرین گذاشته شد . عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: روح و ماهیت انقلاب ما همان حضور همیشه در صحنه ملت ،ایمان و اعتقاد راسخ به اسلام یا همان دیانت ، اعتقاد به ولایت فقیه و رهبری نظام ، بصیرت ،مردم سالاری دینی و ولایتمداری امت اسلامی است که در 9 دی همچون برهه های گذشته به تجلی رسید.
وی ادامه داد : امت حسینی ایران در 9 دی، با بصیرتی مثال‌زدنی تؤام با شور و شعور به حرکت درآمدند و به دشمنان اسلام و انقلاب پاسخ درخور و دندان‌شکنی دادند وبی تردید یادآوری حماسه 9 دی درحقیقت پاسداشت عزت ملی، بیداری اسلامی و دشمن‌شناسی ملت، احساس مسئولیت در قبال انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه و رهبری نظام است که بی شک نقش ولایت و هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحقق این حماسه و تبلور بصیرت و ایمان مردم اساسی و محوری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود