16 دی 1393
شماره خبر: 135052

نصب تجهیزات ورزشی و ست های تندرستی در پارک های نبوت و خانواده

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نصب تجهیزات ورزشی و ست های تندرستی در پارک های نبوت و خانواده


مدیر منطقه 8 شهرداری کرج از خرید و نصب تجهیزات ورزشی، ست های تندرستی و وسایل بازی جدید با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال در پارک های خانواده و نبوت خبر داد.
سعادت با بیان اینکه خریداری و نصب تجهیزات فوق با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال انجام شده است، اظهار داشت: تجهیز و رسیدگی به پارکهای سطح منطقه یکی از اولویتهای مهم واحد فضای سبز می باشد. این مسئول شهری افزود: علاوه بر وسایل ورزشی موجود، ست کامل تندرستی جدید، دستگاه میز پینگ پنگ، دستگاه سبد بسکتبال و فوتبال دستی برای پارکهای نبوت و خانواده خریداری و نصب شد.
وجود فضاهای ورزشی حق طبیعی شهروندی محسوب می شود
وی با تأکید بر اینکه تجهیز، توسعه فضای سبز و وجود فضاهای ورزشی حق طبیعی شهروندی محسوب می شود، یادآور شد: استفاده از تجهیزات ورزشی در پارکها رو به افزایش بوده و نصب تجهیزات مذکور تأثیر مستقیمی بر سلامت شهروندان دارد چرا که با استفاده از وسایل ورزشی سلامت جسم و روح خود را تضمین می نمایند. این مسئول با بیان اینکه نصب دستگاه ها و تجهیزات ورزشی بر اساس نیاز شهروندان می باشد، گفت: بر اساس نیاز سنجی های صورت گرفته، ست های تندرستی جدید نصب شده در پارک خانواده و نبوت، مناسب برای استفاده افراد بالای 40 سال است. مدیر منطقه 8 شهرداری کرج در پایان با بیان این که نصب وسایل ورزشی در پارک ها گامی مؤثر برای توسعه ورزش شهروندی است، افزود: استفاده از وسایل ورزشی در پارکها سطح فعالیت فیزیکی شهروندان را بالا می برد و جامعه فعال جامعه سالم تری می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود