20 دی 1393
شماره خبر: 135311

تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری نقش بسزایی در ارتقای خدمت رسانی به مردم دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری نقش بسزایی در ارتقای خدمت رسانی به مردم دارد


رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری و ارائه خدمات شهری و عمرانی نقش بسزایی در پیشرفت خدمت رسانی به شهروندان دارد.
محمود دادگو طی بازدید از سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در سازمان، این نهاد را یکی از ارکان مهم وابسته به شهرداری عنوان کرد.
این عضو شورا با اشاره به رسالت بزرگ سازمان خدمات موتوری در جهت اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح شهر، بر هماهنگی بیشتر معاونتها و واحدهای این سازمان جهت تحقق این رسالت خطیر تاکید کرد و افزود: ساماندهی امور ناوگان موتوری شهرداری کرج نیز بر عهده این سازمان است که تاثیر بسزایی سرعت بخشیدن به ارائه خدمات دارد.
در ادامه این بازدید مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج، ضمن قدردانی از حمایت های شهردار و اعضای شورای شهر، به ارائه عملکرد سازمان پرداخت و افزود: عمده ترین فعالیت سازمان کمک به روند حمل زباله بوده که از سکوهای موقت تا مرکز دفن زباله (حلقه دره) به صورت شبانه روزی انجام می شود. حسین عطایی جمع آوری و حمل زباله از سطح شهر را در راستای خدمات رسانی به شهروندان ذکر و عنوان کرد: در حقیقت سازمان موتوری شهرداری نقش مؤثری در پاکیزه نگه داشتن چهره‌ی شهر دارد. این مسئول همچنین آماده باش شبانه روزی نیروهای حمل و نقل و فنی در سازمان و مستقر در موتورپول های مناطق را به عنوان قسمتی از عملکرد این سازمان در بارش های زمستانی نام برد.
وی در ادامه سخنان خود به نقش ماشین آلات تخصصی خدمات شهر در امر خدمت رسانی اشاره کرد و اظهار داشت: این عملیات شامل رفت و روب معابر، برف روبی و آب گرفتگی معابر است. شایان ذکر است، این بازدید با حضور رئیس شورای اسلامی شهر کرج، معاون خدمات شهر شهرداری کرج و مدیر عامل سازمان خدمات موتوری از قسمت های اداری، حمل و نقل، تعمیرگاه و انبار سازمان صورت گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود