22 دی 1393
شماره خبر: 135415

پیگیر مسائل فضای سبز كرج هستم

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیگیر مسائل فضای سبز كرج هستم


رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه پیگیر مسائل فضای سبز این کلانشهر هستم، گفت: شهرداری و شورای شهر کرج آمادگی این را دارد که کاخ مروارید به مجموعه مدیریت شهری واگذار شود تا هرچه سریعتر عملیات احیای آن به خصوص در حوزه فضای سبز انجام گردد.
محمود دادگو در پاسخ به سئوالی مبنی بر تعیین تکلیف کاخ مروارید و از بین رفتن فضای سبز داخلی آن اظهار داشت: آنچه که تاریخ و پرونده ها نشان می دهند، این است که طی 22 سال گذشته همواره ساماندهی کاخ مروارید دغدغه مسئولان بوده و هست چون این مجموعه سرمایه ای برای شهر کرج محسوب می شود. وی افزود: شهرداری و شورای شهر کرج بارها اعلام کردند که باید هرچه سریعتر وضعیت فضای سبز و درختان کاخ مروارید سامان یابد چون هم اکنون دارای وضعیت مطلوبی نیست. این مسئول با اشاره به اینکه این مجموعه جز میراث فرهنگی محسوب می شود و هم اکنون در اختیار اداره کل میراث فرهنگی استان البرز است، عنوان کرد: شهرداری و شورای شهر کرج آمادگی این را دارد تا کاخ مروارید به مجموعه مدیریت شهری واگذار شود تا هرچه سریعتر عملیات احیای آن به خصوص در حوزه فضای سبز انجام گردد. دادگو ادامه داد: امید می رود در حوزه ساماندهی کاخ مروارید، به خرد و توافق جمعی برسیم تا این سرمایه از دست نرود و بتوان برای شهر کرج آن را حفظ کرد. رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه مجموعه کاخ مروارید پس از احیا و بازسازی می تواند گردشگاه خوبی برای شهروندان باشد، یادآور شد: امید می رود که مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز هرچه سریعتر اقدام لازم را در این حوزه انجام دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد قطع چند اصله درخت در کرج اعلام کرد: حوزه فضای سبز دارای قوانین و آیین نامه های مختلفی است که در تمامی آنها متخلفان در حوزه قطع غیرقانونی و بدون مجوز اشجار محکوم می شوند که در این کلانشهر نیز طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود