29 مهر 1391
شماره خبر: 13552

روزانه سه هزار مترمکعب خاکبرداری در بلوار جانبازان انجام می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 روزانه سه هزار مترمکعب خاکبرداری در بلوار جانبازان انجام می شود

سپیدار آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از خاکبرداری روزانه سه هزار مترمکعب خاکبرداری در بلوار جانبازان خبر داد.
علی اصغر کمالی زاده اظهار داشت: در حال حاضر روزانه سه هزار مترمکعب خاکبرداری در بلوار جانبازان که جعت تعریض محور کرج – چالوس است، انجام می شود. وی افزود: هدف از اجرای این پروژه، تعریض محور خیابان چالوس تا میدان امیرکبیر به منظور کاهش بار ترافیکی این معابر است.
جلوگیری از ریزش سنگهای سطحی در مسیر اجرای پروژه
این مسئول عنوان کرد: همچنین ایجاد دیوار حائل برای جلوگیری از ریزش خاک و ایمن سازی مسیر و ایمن سازی ساختمانهای ضلع شمالی بلوار جانبازان از دیگر اهداف اجرای پروژه های خاکبرداری است. کمالی زاده ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی ساختمانهای شمالی بلوار جانبازان بر روی خاک دستی قرار گرفته به منظور مقاوم سازی در برابر زلزله و جلوگیری از رانش همچنین جلوگیری از ریزش سنگهای سطحی و تصادفات احتمالی این طرح اجرا خواهد شد.
ورودی کرج از حالت خشک خارج می شود
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج یادآور شد: طرح مذکور در دو مرحله خاکبرداری و سنگبرداری اجرا می شود که خاکبرداری آن هم اکنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. وی اعلام کرد: با توجه به اینکه سنگبرداری موجب انسداد مسیر می شود، نیاز به اخذ مجوز برای آغاز به کار است که اقدامات مورد نیاز در این بخش نیز انجام می شود. این مسئول گفت: بعد از اجرای عملیات تعریض، شهرداری درصدد است که ورودی شهر را از حالت خشک خارج کرده و با احداث پیاده روی شش متری با بدنه سبز به ورودی شهر جلوه ای ویژه دهد. کمالی زاده همچنین بر تسریع در اجرای عملیات تقاطع غیرهمسطح جانبازان خبر داد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود