23 دی 1393
شماره خبر: 135566

کلیه وسایل نقلیه انتقال پسماندهای شهری به سیستم GPS مجهز می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کلیه وسایل نقلیه انتقال پسماندهای شهری به سیستم GPS مجهز می شوند


معاون فنی و عمرانی فرمانداری ویژه کرج در جلسه کارگروه مدیریت پسماند این کلانشهر گفت: تمامی کامیون ها و وسایل نقلیه انتقال پسماندهای شهری و خاک و نخاله شهرستان کرج به سیستم مکانیابی جهانی (GPS) مجهز می شوند.
تله کو رئیس کارگروه مدیریت پسماند شهرستان فرمانداری کرج با بیان این که از 450 کامیون حمل خاک و نخاله ، 200 خودرو فاقد GPS هستند، گفت: تمام کامیون های انتقال خاک و نخاله، می بایست تحت پوشش سیستم مانیتورینگ قرار گیرند. وی همچنین با اشاره به ضرورت استفاده از پیمانکاران مجاز برای انتقال خاک و نخاله گفت: شهرداری های اقماری و بخشداریها مکلفند در خصوص حمل خاک و انتقال نخاله، با اتحادیه کامیونداران شرکت حمل بار و سازمان پسماند، هماهنگی لازم را داشته و از پیمانکاران مجاز استفاده کنند.
معاون فرماندار کرج تصریح کرد: بنابر تصویب کارگروه مدیریت پسماند، پلیس راهور،از یک ماه آینده، نسبت به جلوگیری از تردد کامیون های فاقد مجوز اقدام می نماید. تله کو درخصوص احداث سکوهای زباله در آسارا گفت: مطابق مصوبه کارگروه، بخشداری آسارا می بایست ظرف مدت یک هفته نسبت به تعیین محل احداث جایگاههای موقت تخلیه زباله به دبیرخانه کارگروه اقدام نماید. از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه، تاکید بر امر فرهنگ سازی به ویژه کارگاه های آموزشی دانش آموزان و شهروندان بود که با توجه به ضرورت آموزش های همگانی در زمینه پسماند، موضوع مذکور به آموزش و پرورش ابلاغ گردید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود