28 دی 1393
شماره خبر: 135883

حذف فیزیكی پرونده های آپارتمانی در منطقه 8 شهرداری کرج اجرایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حذف فیزیكی پرونده های آپارتمانی در منطقه 8 شهرداری کرج اجرایی شد


مدیر منطقه 8 شهرداری کرج از حذف پرونده های فیزیکی آپارتمانی با هدف افزایش سرعت در پاسخگویی به مراجعین و کاهش زمان مراسلات و مکاتبات اداری خبر داد.
سعادت عنوان کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع در منطقه 8 شهرداری کرج و با بهره گیری از فناوری اطلاعات، پرونده های الکترونیکی آپارتمانی تشکیل شد.
مدیر منطقه 8 شهرداری کرج اظهار داشت: با اجرای این طرح محتویات پرونده به طور کامل اسکن و بررسی امور مربوط به آپارتمان ها بصورت الکترونیکی می شود و دیگر نیازی به جابجایی پرونده فیزیکی توسط شهروندان در دوائر مختلف شهرداری نمی باشد. سعادت با اشاره به ضرورت الکترونیکی کردن سیستم شهرداری ها به ویژه در بخش شهرسازی، افزود: فناوری جدید ضمن افزایش دقت عمل، سبب رها شدن مراجعین از پیچ و خم بوروکراسی شده و مواردی که در گردش کار الزام قانونی ندارد و منجر به اتلاف وقت ارباب رجوع شده، حذف می شود. این مسئول در بخشی دیگر با تأکید بر همکاری شهروندان با مأمورین ممیزی املاک که در سطح منطقه 8 شهرداری کرج در حال اجرا فعالیت می باشند، یادآور شد: اطلاعات ارائه شده توسط شهروندان در خصوص املاک، صرفاً جهت به روز رساندن سیستم اتوماسیون و پالایش اطلاعات می باشد و شهرداری با تهیه آمار و اطلاعات صحیح می تواند خدمات شایان توجهی به آنها ارائه دهد. وی در پایان نیز خاطرنشان کرد: شهروندانی که جهت اخذ پایان کار به شهرداری منطقه 8 کرج مراجعه می نمایند باید سند مالکیت و آخرین فیش پرداختی نوسازی ملک خود را به همراه داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود