29 دی 1393
شماره خبر: 135958

بیانیه مدیریت شهری کرج در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر رحمت (ص)

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بیانیه مدیریت شهری کرج در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر رحمت (ص)


شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج در پی انتشار تصاویر موهن از پیامبر اعظم اسلام (ص) در مجله فکاهی فرانسوی (شارلی ابدو) که قلب بیش از یک میلیارد مسلمان را به درد آورده و قلوب ملت های آزاده و انقلابی جهان را آزرده خاطر کرده، بیانیه ای صادر و...
ضمن تاکید بر آنکه این عمل شنیع با هیچ یک از معیارهای دموکراسی همخوانی ندارد، آن را به شدت محکوم کرد. در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار سرویس دریافت اخبار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج قرار گرفت، آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
بهترین درود و رحمت الهی بر پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) که پس از گذشت قرن ها از رحلت جانسوز ایشان، هنوز بزرگی نام و بلندی مقام ایشان برای کافران گران می آید و تصور می کنند با پاره ای اقدامات شنیع و انتشار تصاویر موهن از ساحت پیامبرِ عظیم الشان اسلام در نشریاتِ اجاره ای قادر به خدشه دار کردن جایگاه مقدس آن حضرت در افکار عمومی مسلمانان و پیروان سایر ادیان الهی می باشند. گروه های تکفیری و دودمانِ رژیم صهیونیستی که از موج عظیم اسلام گرایی در سطح ملت های منطقه و جهان به خشم آمده و آموزه هایِ ناب این دین عقلانیت و رحمانیت را منافی با نیت های پلید خود برای اشاعه جهان بینی شیطانی و به تباهی کشاندن ذاتِ پاک هستی می پندارند، از روی استیصال و زبونی، روی به بی شرمانه ترین اقدامات آورده و تصویر مبارک مردی که خداوند متعال قرآن کریم را بر قلب نازنین ایشان نازل (و وحی) فرمود و وی را مایه رحمت و آرامش و برکت برای جهانیان قرار داد، را در برخی نشریات اجاره ای همچون "شارلی ابدو" به طور ناشایسته منتشر می کنند. البته علما و بزرگان جهان اسلام که دستانِ ناپاک رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را در پسِ پرده مشاهده می کنند و به نیکی از نیت های ضد انسانی بازیگردانان این نمایشِ مضحک واقف هستند، با دعوت همگان به حفظ احترام و حرمت ادیان الهی، خواستار محکومیت این اقدام از مجاری قانونی و عاری از خشونت هستند و هرگز اینکه «آزادی بیان» بهانه و ابزاری برای اهانت به ساحت بزرگ پیامبری که خود منجی رحمت و تسری بخش آزادی و آزادگی در جهان بود، را نمی پذیرند. مدیریت شهری کرج ضمن ابراز تاسف از حوادث تروریستی روی داده در تمام نقاط جهان از جمله پاریس، اقدام مغرضانه و تحریک آمیز مجله «شارلی ابدو» در اهانت مجدد به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را به شدت محکوم می کند و مراتب خشم و انزجار مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی ایران کوچک از این اقدام پوچ و مزورانه را به عموم بویژه کشورهای غربی و رژیم صهیونیسیتی منعکس می نماید. بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاک عصمت و طهارت درود و سلام و صلوات.»

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود