4 بهمن 1393
شماره خبر: 136260

بهره برداری از پل اصلی تقاطع غیرهمسطح حصارک در شهریور ماه سال آینده

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بهره برداری از پل اصلی تقاطع غیرهمسطح حصارک در شهریور ماه سال آینده


معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: در شهریور ماه سال آینده شاهد بهره برداری از پل اصلی پروژه عمرانی تقاطع غیرهمسطح حصارک در کرج خواهیم بود.
علی اصغر کمالی زاده عنوان کرد: با توجه به مرتفع ساختن مشکلات ترافیکی موجود در پل حصارک، طرح اجرایی این پروژه غیرهمسطح از اسفند ماه سال 92 کلید خورد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با بیان اینکه برای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح حصارک 60 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، در توضیح مشخصات فنی این پروژه گفت: طول عرشه این پل بیش از 22 هزار مترمربع می باشد که در مجموع شش پل در اجرای تقاطع غیرهمسطح حصارك به بهره‌برداری می‌رسد. وی عنوان کرد: پل قدیم از مسیر شرق به غرب و پل جدید در مجاورت آن از مسیر از غرب به شرق است که بی شک زمینه تسهیل در تردد خوردها را فراهم می‌كند. کمالی زاده در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته از سوی مدیریت شهری کرج و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج، اظهار داشت: در شهریور ماه سال آینده، شاهد بهره برداری از پل اصلی حصارک که به موازات پل قدیم در حال ساخت می باشد، خواهیم بود. این مسئول بیان کرد: با ساخت این پل که یکی از 6 پل در نظر گرفته در پروژه غیرهمسطح حصارک می باشد، شاهد کاهش بار ترافیکی موجود در گذرگاه غربی کلانشهر کرج خواهیم بود. وی افزود: زمان بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح حصارک از آغاز عملیات اجرایی آن، سه سال تعییین شده است که در طول چند ماه گذشته حدود 28 درصد پیشرفت فیزیکی با هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های مسئول در این پروژه صورت گرفته است. معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در ادامه گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح مهرویلا نیز با انعقاد قرار داد با پیمانکار ، در حال اجرا می باشد که تا سال آینده احداث می شود . کمالی زاده با تاکید بر توجه معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج بر کاهش گره ترافیکی در محدوده پل فردیس، اظهار داشت: با تکیه بر طرح مصوب از سوی وزارت راه و شهرسازی و با هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازی و پلیس راه استان البرز، پروژه بهسازی پل موجود در میدان شهید سلطانی تا یک ماه آینده عملیاتی خواهد شد. این مسئول گفت: با بهسازی و اصلاحات در نظر گرفته شده در این مسیر، دغدغه های ترافیکی شهروندان در مسیر جنوب به شمال میدان شهید سلطانی کاسته می شود. وی همچنین از احداث تقاطع غیر همسطحی در بلوار سرداران خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج در سال آینده این پروژه افتتاح می شود که محصور شدن میدان امام خمینی (ره) نیز از دلایل ساخت این تقاطع غیرهمسطح می باشد. معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در پایان عنوان کرد: تا پایان اسفند ماه سال جاری با احداث رمپی در مسیر پل جانبازان، شهروندان می توانند به طور مستقیم برای رسیدن به چهار راه امام خمینی (ره) و اتوبان وارد کندراه بلوار شورا شوند که ایجاد این رمپ، گره ترافیکی در زیر پل جانبازان را کاهش می دهد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود