8 بهمن 1393
شماره خبر: 136516

ادای احترام مدیریت شهری کرج به مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ادای احترام مدیریت شهری کرج به مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی


جمعی از مدیران، کارکنان و بسیجیان مدیریت شهری کرج صبح امروز برای ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق دوباره با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) روانه مرقد مطهر ایشان شدند تا در آستانه ایام الله دهه فجر به دستانِ این رهبر فرزانه بوسه فرزندی و شاگردی بزنند.
این روزها و در آستانه فرارسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد ترافیکِ حضور مردم و مسئولان در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی هستیم؛ ملتی که با ادای احترام به مقام شامخِ این رهبر عالیقدر، با آرمان های ایشان تجدید پیمان می کنند و به مقتدای خویش می گویند که؛ اماما، هستیم بر آن عهد که بستیم!
در این بین، مسئولان استانی و شهری البرز نیز در قالب کاروان هایِ مختلف خود را به مرقد مطهر امام راحل رسانده تا پیامِ ولایتمداری، ایستادگی و وفاداری مردمانِ قهرمان و شهیدپرور این دیار را به محضر بزرگ رهبری که باید از ایشان به عنوان بت شکن زمان و ابراهیم دوران یاد کرد، برسانند. کاروانِ اعزامی از مدیریت شهری کرج نیز لحظاتی قبل از مقابلِ ستاد مرکزی این نهاد در میدان توحید روانه مرقد مطهر شدند تا به خود را به خیل عظیم کاروان عاشقانِ آن حضرت برسانند و در اجتماعی باشکوه، همچنین بر پیروی از رهنمودها و فرامین جانشین بر حق امام راحل، حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظلعه العالی) تاکید کنند. حضور پرشور مردم و مسئولان در مرقد مطهر امام راحل و همچنین برگزاری باشکوه ویژه برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی با اهانت آشکار به مقدسات دینی مسلمانان در مقام توطئه افکنی و ایجاد تفرقه بین ادیان الهی و مذاهب اسلامی برآمده اند، از اهمیت مضاعفی برخوردار است و از این رو، مدیریت شهری کرج امسال برای رقم زدن فجری متفاوت کمر همت بسته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود