14 بهمن 1393
شماره خبر: 136916

بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی از جشنواره غذا و سازه های ماکارانی مدرسه گلستان شهر جدید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی از جشنواره غذا و سازه های ماکارانی مدرسه گلستان شهر جدید


همزمان با آغاز دهه خجسته فجر دانش آموزان مدرسه دخترانه گلستان شهر جدید هشتگرد اقدام به برپایی جشنواره غذا و سازه های ماکارانی کردند.
همزمان با آغاز دهه خجسته فجر دانش آموزان مدرسه دخترانه گلستان شهر جدید هشتگرد اقدام به برپایی جشنواره غذا و سازه های ماکارانی نمودند.
در اولین روز از دهه مبارک فجر شهردار و اعضای شورای اسلامی از جشنواره غذا و سازه های ماکارانی که توسط دانش آموزان پایه هفتم مدرسه دخترانه گلستان که بر اساس واحد درسی کار و فن آوری خود آماده کرده و به معرض نمایش گذاشته بودند دیدن کردند. در حاشیه این جشنواره عظیم زاده شهردار شهر جدید هشتگرد گفت: برگزاری اینچنین برنامه های متنوعی علاوه بر اینکه موجب شور و نشاط و سرزندگی در بین دانش آموزان می شود باعث یادگیری به صورت عملی و بالا رفتن اعتماد به نفس دانش آموزان نیز می شود. وی در خصوص برگزاری جشنواره غذا بیان داشت که والدین باید بر نوع تغذیه مصرفی دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای داشته باشند زیرا نوع تغذیه ارتباط مستقیمی در میزان یادگیری دانش‌آموزان دارد و باید با فرهنگ‌سازی مناسب روش درست تغذیه در بین دانش‌آموزان نهادینه شود.

ميهمان
پاسخ 15/11/1393 - 20:51 نازنین
سلام من یکی از دانش اموزان مدرسه گلستان هستم و تشکر می کنم از بازدید شهردار شهر جدید هشتگرد ما همه امیدواریم امدن ایشان به مدرسه ی ما سبب پیشرفت تحصیلی وامکانی برای ما شود

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود