19 بهمن 1393
شماره خبر: 137288

بلوار طالقانی شمالی به حسن آباد متصل می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بلوار طالقانی شمالی به حسن آباد متصل می شود


مدیر منطقه 8 شهرداری کرج از احداث معبر 35 متری به عنوان شریان ارتباطی بلوار طالقانی شمالی به خیابان فرهنگ به منظور بهبود ترافیک منطقه و تسهیل در عبور و مرور شهری خبر داد.
سعادت عنوان کرد: عملیات اتصال بلوار طالقانی به خیابان فرهنگ با احداث معبری به طول 500 متر و با تخصیص اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال در مراحل تسطیح و زیرسازی می باشد.
مدیر منطقه 8 شهرداری کرج با تأکید بر ضرورت روانسازی ترافیک در سطح این منطقه اظهار داشت: اجرای این طرح عبور و مرور وسایط نقلیه را از شهرک اوج و حسن آباد به شهرک رسالت تسهیل می کند. سعادت با بیان اینکه با اجرای عملیات اتصال بلوار طالقانی به خیابان فرهنگ، ترافیک چند خیابان مهم سطح منطقه 8 شهرداری کرج روان می شود؛ یادآور شد: با بهره برداری از این طرح مشکلات ترافیکی خودروهایی که در مسیر غرب به شرق در حرکت بوده و جهت دسترسی به شهرک رسالت مجبور به طی مسافتی طولانی و بار ترافیکی سنگین به ویژه در ساعات پیک حمل و نقل در بلوار تعاون و میدان طالقانی هستند، برطرف می شود. این مسئول با اشاره به اینکه احداث این معبر مواصلاتی، در جلوگیری از اتلاف وقت و صرفه جویی در هزینه شهروندان موثر می باشد، افزود: پروژه مذکور ضمن سهولت در تردد وسایط نقلیه، سهم به سزایی در بهینه سازی ترافیک در سطح منطقه 8 شهرداری کرج خواهد داشت. وی در پایان بیان کرد: اجرا و بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی در این منطقه به منظور افزایش رضایت شهروندان همچنان ادامه دارد و رفع نگرانی های مردم در مسائل مختلف در اولویت کاری شهرداری این منطقه قرار داشته، با جدیت پیگیری می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود