21 بهمن 1393
شماره خبر: 137421

راهپيمايي یوم الله 22بهمن مشت‌ محكم ملت ایران بر دهان استكبار جهاني است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

راهپيمايي یوم الله 22بهمن مشت‌ محكم ملت ایران بر دهان استكبار جهاني است


شهردار کرج، گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مشت محکم و گره خورده ملت آگاه، هوشيار و مومن ايران بر دهان استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جنایتکار و رژيم غاصب صهیونیستی است.
علی ترکاشوند با بیان اینکه ملت ایران بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همه عرصه هایی که قصد بر هم زدن پایه های استواری نظام را دارند حاضر شدند و با اراده ای قوی و استوار در مقابل همه تهدیدهای دشمن ایستادگی کردند، بیان کرد: ملت ایران همواره با تمام فتنه ‌انگيزي و دروغ ‌‌افکني دشمنان اسلام و انقلاب، مبارزه مي‌ کنند زیرا معتقدند در همه عرصه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دستاوردهای بزرگ علمی و فناوری به ویژه انرژی صلح ‌آمیز هسته‌ای با فریب دشمنان مواجه هستند.وی، روز 22 بهمن را روز وحدت‌ آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی خواند و با عنوان این موضوع که اکنون رسالت و وظیفه همه امت اسلامی است تا از انقلاب این يادگار ارزشی و اصیل امام راحل صیانت و حفاظت کنند، گفت: امروز امت مسلمان و آزادی‌خواه ایران موظفند در برابر هر تهدید سردمداران کفر ایستادگی کنند تا ایران اسلامی و آرمانهای انقلاب را از فتنه ها و هجوم نرم فرهنگی پاسداری کنند. ترکاشوند، روز پیروزی انقلاب اسلامی را برگ زرینی در تاریخ ایران دانست و با تاکید بر ضرورت حضور همگان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن که در واقع روز بیعت با امام راحل و آرمانهای ارزشمند این روحانی فرزانه و اندیشمند قلمداد می شود، گفت: مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی و شهرداری در این روز بزرگ همنوا و همراه با ملت آگاه، هوشيار و مومن ايران اسلامي بار ديگر صحنه حماسه‌آفريني روز 22بهمن را به تصویر و پایداری و استواری نظام را به رخ دشمنان خواهند کشید.
شهردار کلانشهر کرج با اشاره به فرا رسیدن سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: طی سی و شش سال گذشته ملت ایران اسلامی نشان داد که به آرمانهای والای انقلاب پایبند است و در روز 22 بهمن نیز ملت ایران با حضور میلیونی و باشکوه خود در راهپیمایی، وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان می کشانند.
اقتدار امت مسلمان اقتدار نظام را رقم می زند
شهردار کرج، در ادامه گفت: اقتدار امت مسلمان در صیانت از آرمانهای انقلاب، اقتدار و ماندگاری نظام را رقم می زند. ترکاشوند با اشاره به اینکه روز 22 بهمن به عنوان مانور بزرگ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... ملت ایران است، افزود: ملت ولایتمدار ایران اسلامی در این روز بزرگ به دشمنان نشان خواهند داد که با وجود مشکلات دست در دست هم می دهند و با اقتدار میهن اسلامی را پاسداری می کنند؛ در این روز است که دشمن می فهمد هیچ راه نفوذی برای سست کردن پایه های قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد.
این مسئول، عنوان کرد: بی شک مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی امسال نیز همانند سالهای گذشته با حضوری دشمن شکن پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های دشمن خواهند داد و خط بطلانی بر افکار شیطانی آنها در برهم زدن تعادل نظام خواهند کشید. ترکاشوند اذعان داشت: گرچه دشمن با اعمال تحریم‌های اقتصادی و فشارهای سیاسی درصدد بی تحرک و منزوی کردن ایران در صحنه جهانی است اما ملت ایران به پیروی از رهبر معظم انقلاب همچنین حرکت در مسیر راهکارها و منویات مقام عظمای ولایت که اقتصاد مقاومتی از مهمترین آنها است، این توطئه‌ها و فشارها را خنثی کرده است. وی با عنوان اینکه امروز بر کسی پوشیده نیست که حضور حماسی و باشکوه مردم کشورمان که در سال‏های متمادی گذشته همواره مدافع نظام و آرمان‏های والای آن بوده‏ اند، در راهپیمایی یوم ‏الله 22 بهمن اثرات مثبت بسیاری برای جمهوری اسلامی ایران به همراه دارد، اظهارداشت: راهپیمایی این روز عظیم می‏تواند تمام معادلات و افکار شیطانی دشمنان اسلام و انقلاب را بر هم بزند و برگ جدیدی از تاریخ انقلاب اسلامی را پیش روی چشمان جهانیان بگشاید، در واقع برگزاری میلیونی و باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور سبب اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان می‏ شود. شهردار کلانشهر کرج تاکید کرد: حضور باشکوه در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت لبیک گفتن به ندای شهدا و امام راحل و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود