25 بهمن 1393
شماره خبر: 137602

برگزاری جشنواره مسابقات محلات کمک به توسعه ورزش همگانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برگزاری جشنواره مسابقات محلات کمک به توسعه ورزش همگانی است


نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از اقدام شهرداری کرج در برگزاری جشنواره محلات این اقدام را حرکتی موثر در توسعه ورزش شهروندی وهمگانی عنوان کردند.
عزیز اکبریان در این خصوص گفت: در این چند روز شاهد فراخوان شهرداری کرج برای حضور شهروندان بوده و اطلاع دارم که عده ای زیادی از ساکنین محلات مختلف برای حضور در این جشنواره ثبت نام کرده اند. وی حضور پررنگ شهروندان در این مسابقات را نشان از ترویج فرهنگ ورزش همگانی دانست و افزود: این حرکت در مجموعه مدیریت شهری می تواند کمک شایانی به رونق و پویایی شهر در نقاط مختلف کند و از این بابت به متولیان این حرکت ارزشمند تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. محمد جواد کولیوند دیگر نماینده مردم کرج در خانه ملت نیز با تقدیر از این طرح مثبت، برگزاری جشنواره ورزشی محلات را اقدامی اثرگذار در ایجاد نشاط و شادابی در محلات شهر عنوان کرد و گفت: محلات اولین حلقه از زندگی اجتماعی در شهرها هستند و می توانند در فرهنگ سازی ها به یاری مدیریت شهری بیایند. وی تصریح کرد: جشنواره ورزشی محلات می تواند خیلی از ساکنین محلات را که تاکنون به دلایل مختلف به ورزش روی نیاورده اند به فعالیت بدنی سوق دهد و این موضوع می تواند در ادامه موجبات سالم سازی شهر و سلامت پایدار را در پی داشته باشد.
کولیوند در انتها خواستار توسعه این رویداد ورزشی در میان خیل بیشتری از شهروندان شد وگفت: این حرکت ارزشمند باید هرساله در وسعت بیشتری برگزار شود تا در شهر میلیونی کرج شاهد مشارکت اکثریت مردم در فعالیت های ورزش باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود