26 بهمن 1393
شماره خبر: 137643

شبکه فیبر نوری در خدمت انتقال سریع اطلاعات بین ارکان مدیریت شهری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شبکه فیبر نوری در خدمت انتقال سریع اطلاعات بین ارکان مدیریت شهری است


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج اظهار داشت: شبکه فیبر نوری در خدمت انتقال سریع اطلاعات بین ارکان مدیریت شهری است.
مهرداد فیروزبخت با بیان این مطلب اظهار داشت: پروژه فیبر نوری که برای اولین بار در تاریخ شهرداری کرج اجرایی شد، بسیاری از حوزه های مدیریتی و امنیتی شهر را در بر می گیرد.
وی، این پروژه را بسیار بزرگ و چند جانبه عنوان کرد و افزود: فیبر نوری زیر ساختی بسیار مهم برای انتقال اطلاعات در فناوری می باشد. مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج بالاترین سرمایه مجازی یک شهر را دیتای آن شهر بیان کرد و گفت: مدیریت شهری زمانی می تواند طرح های برنامه ریزی و توسعه شهری شده خود را اجرا یی نماید که اطلاعات و دیتای دقیق از آن پروژه را داشته باشد. فیروزبخت در ادامه تبادل اطلاعات بین واحدهای مختلف مدیریت شهری را بهترین راه جهت اجرای صحیح پروژه های عمرانی و خدماتی عنوان نمود و تصریح کرد: شبکه فیبر نوری با پهنای باند بالا، آماده برقراری تبادل ارتباطات با فناوری های موجود بین ارکان مختلف مدیریت شهری می باشد.
این مسئول ادامه داد: در حال حاضر 51 کیلومتر شبکه فیبر نوری در کرج عملیاتی شده است و سازمان فناوری و اطلاعات آمادگی کامل خود را در نصب دوربین های کنترل ترافیک بر روی فیبر نوری را اعلام می دارد. وی خاطرنشان ساخت: با توجه به نزدیک شده به روزهای پایانی سال و احتمال اجرای طرح ترافیک زوج و فرد توسط معاونت حمل و نقل و پلیس راهور استان، به محظ خرید و نصب دوربین های کنترل ترافیک، فیبر نوری جهت دقت، سرعت و امنیت در اجرای طرح مذکور نصب خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود