27 بهمن 1393
شماره خبر: 137731

در بزرگ ترین باغ ملی به روی شهروندان گشوده می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

در بزرگ ترین باغ ملی به روی شهروندان گشوده می شود


مدیر منطقه 4 شهرداری کرج از اهتمام این منطقه برای حفظ و ارتقاء باغ سیب مهر شهر خبر داد و گفت: به همت مدیریت شهری و حمایت های شورای اسلامی شهر، در بزرگ ترین باغ ملی به روی شهروندان گشوده می شود.
مجید کمالی نژاد در این خصوص اظهار داشت: حفظ و توسعه باغ سیب مهرشهر از جمله مهمترین دغدغه های مردم این منطقه است که کوشیده شده با انجام اقدامات موثر، بخشی از این مشکلات را مرتفع و در آینده ای نزدیک در این باغ بزرگ ملی را به روی شهروندان بگشاییم. وی با اشاره به توافقات انجام شده بین مدیریت شهری کرج و بنیاد مستضعفان در خصوص باغ سیب، اذعان داشت: با پیگیری های انجام شده از تخریب باغ مذکور جلوگیری شده و در پی ارتقاء و کاهش مشکلات بوجود آمده در آن هستیم.
کمالی نژاد تصریح کرد: توافقات صورت گرفته هم اکنون اجرایی شده و امید است با اجرای این اقدامات بتوانیم حفظ و احیای باغ سیب مهرشهر را به عنوان یادگاری ارزشمند از شورای چهارم و مدیریت شهری کرج برای شهروندان باقی بگذاریم. مدیر منطقه 4 شهرداری کرج با تاکید بر حساسیت مدیریت شهری در حفظ و ارتقاء باغ سیب بیان داشت: در حال حاضر شهرداری منطقه 4 ضلع جنوبی این باغ را محصور کرده و با احداث نوار سبز طولی به عمق 17 متر در مجاورت خیابان دانش، تمام تلاش خود جهت استفاده بهینه شهروندان از این باغ را صورت داده است.
احداث کمربندی در ضلع شرقی مهرشهر
کمالی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به احداث کمربندی در ضلع شرقی مهرشهر اشاره کرد و افزود: شهرداری کرج در این خصوص مکاتباتی با وزارت جهاد کشاورزی و پردیس کشاورزی تهران انجام داده است که پس از اتمام توافقات، این کمربندی طبق طرح تفصیلی از 12 متر عرض به 50 متر کاهش خواهد یافت. مدیر منطقه 4 شهرداری کرج یادآور شد: این کمربندی که در راه آهن حسین آباد قطع می شود با احداث تقاطع غیر همسطح روی ریل راه آهن به پل مهرویلا متصل خواهد شد تا با کاهش ترافیک، شهروندان بتوانند در حداقل زمان به مرکز شهر دسترسی پیدا کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود